Web Analytics Made Easy - Statcounter

روخی بلانکوس پنجمین تساوی فصلش را به دست آورد.

طرفداری- تیم های اتلتیکو مادرید و ویارئال از ساعت 20:00 امشب (شنبه) به وقت ایران در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: 6 آبان 1396 (28 اکتبر 2017)

تورنمنت: هفته دهم لالیگای 2017/18 اسپانیا

گلزنان و دقایق: آنخل کوریا (61) برای اتلتیکو مادرید؛ کارلوس باکا (81)

گزارش بازی

بازی آرام و بیشتر در میانه های میدان دنبال می‌شد تا اینکه دقیقه 20 شوت کوریا در اختیار باربوسا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 22 شوت آرام گریزمان از کنار دروازه ویارئال به بیرون رفت. دقیقه 33 شوت گریزمان پس از برخورد با مدافعان ویارئال به کرنر رفت. دقیقه 39 شوت تریگوئروس پس از برخورد با باکامبو، در دستان اوبلاک قرار گرفت. دقیقه 40 باکامبو در حال ورود به محوطه جریمه اتلتیکو مادرید و تک به تک شدن با اوبلاک بود اما تکل فوق العاده ساویچ مانع از انجام این کار شد. دقیقه 41 پس از سانتر بازیکنان اتلتیکو مادرید، باربوسا جا ماند و دروازه ویارئال خالی از دروازه بان شد. توپ به سائول رسید و او نیز با یک شوت محکم دروازه حریف را هدف قرار داد اما روئیز توپ را با پا از روی خط دروازه برگشت داد. در شرایطی که حملات اتلتیکو مادرید شدید تر می‌شد، سانتر فیلیپه لوئیس به محوطه جریمه ویارئال آمد و گریزمان توپ را با ضربه سر به بیرون زد. دقیقه 44 گریزمان پشت نقطه کرنر قرار گرفت و توپ را به محوطه جریمه ویارئال ارسال کرد اما ضربه سر محکم گودین توسط باربوسا برگشت داده شد.

در نیمه دوم و در دقیقه 56، شوت رودریگو توسط اوبلاک راهی کرنر شد. دقیقه 61 آنخل کوریا روی پاس زیبای گریزمان، حساب کار را 1-0 به سود اتلتیکو مادرید کرد. دقیقه 67 گامیرو در شرایطی عالی، مقابل دروازه ویارئال قرار گرفت و اقدام به شوت زنی کرد؛ شوت او با یک واکنش زیبا، توسط باربوسا به کرنر رفت. دقیقه 73 شوت محکم و خطرناک سوریانو توسط اوبلاک به کرنر رفت. دقیقه 81 کارلوس باکا موفق شد با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند و حساب کار 1-1 شد. دقیقه 86 ضربه آزاد گریزمان از بالای دروازه ویارئال به بیرون رفت.

اتلتیکو مادرید با این تساوی 20 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند. ویارئال نیز 17 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند.

شرح گل ها

اتلتیکو مادرید 1-0 ویارئال | آنخل کوریا (دقیقه 61): فیلیپه لوئیس از سمت چپ خط دفاعی حرکت کرد و توپ را به گریزمان رساند. مهاجم فرانسوی نیز در شرایطی که توپ روی هوا بود، با یک پاس دقیق آن را به آنخل کوریا رساند. کوریا هم با یک کنترل خوب و یک شوت دقیق، نتیجه را 1-0 کرد.

اتلتیکو مادرید 1-1 ویارئال | کارلوس باکا (دقیقه 81): بازیکنان ویارئال صاحب ضربه کرنر شدند و ساموئل کاستلیخو پشت توپ ایستاد. سانتر ارسالی او به محوطه جریمه اتلتیکو مادرید آمد و کارلوس باکا موفق شد با یک ضربه سر، بازی را 1-1 کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش یک گل زد و یک گل هم ساخت، سه امتیاز گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌‌دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه 1+45 پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه 27 توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه 28 با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، 10 نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه 83 در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

 

پورتو با این نتیجه 76 امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد