Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:رئیس جمهور تاکید کرد: دولت راه خود را و مسیر خود را در زمینه احترام به علم و دانشگاه، غیر امنیتی بودن محیط دانشگاه و احترام به دانشجویان احترام به آزادی اندیشه و بیان آزاد در دانشگاه ادامه می‌دهد و ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، حجت‌السالام حسن روحانی در دفاع از وزرای پیشنهادی خود در صحن علنی مجلس گفت: خوشحالم که در این روز در خدمت شما هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو قدری با تاخیر اتفاق افتاد. شاید این تاخیر خواصی هم داشت و نشان داد که فضای جامعه ما و به ویژه دانشگاهیان عزیزمان نسبت به آینده سرنوشت دانشگاه علم و محیط دانشگاه و آینده پژوهش در کشور تا چه حد حساسیت دارند.
رییس جمهور ادامه داد: همه نکاتی که در روزهای اخیر در فضای مختلف درباره دانشگاه و لزوم حساسیت دولت نسبت به استقلال دانشگاه، محیط دانشگاه و آینده دانشجویان و شیوه فعالیت تشکل‌های دانشجویی در ایران مطرح شد، نشان آن است که دانشگاه ما زنده است؛ یعنی اساتید ما فعال هستند و به سرنوشت خودشان توجه دارند.
وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر خیلی‌ها نقد کردند، مقاله نوشتند که از همه آنها سپاسگذارم، گفت: این موضوع مفهموش اهمیت علم و دانشگاه و سرزنده بودن نسل جوان ما و دانشگاه‌هاست. من در همین آغاز سخن لازم می‌دانم که به ملت ایران و به ویژه دانشجویان، اساتید خطاب کنم که دولت راه خود را و مسیر خود را در زمینه احترام به علم و دانشگاه، غیر امنیتی بودن محیط دانشگاه و احترام به دانشجویان احترام به آزادی اندیشه و بیان آزاد در دانشگاه ادامه می‌دهد و ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.
روحانی اضافه کرد:‌ هر چه در انتخابات ۹۲ و ۹۶ درباره محیط دانشگاه‌ها ، امن بودن دانشگاه و نه امنیتی بودن دانشگاه‌ها، فضای آزاد و امنیت لازم برای دانشجو و برای استاد مطرح شد، همچنان رییس‌جمهور و دولت دوازدهم به عهد خود وفادار خواهد بود. من برای امنیت دانشجویان، فضای دانشگاه و خطی که اعلام کردم، معامله نخواهم کرد
 ادامه دارد...

برچسب ها: حسن روحانی ، رئیس جمهور ، حجت‌السالام حسن روحانی ، صحن علنی مجلس

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ وزرای دولت در حیاط دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند.

دیگر خبرها

  • عکس/ وزرای دولت در حیاط دولت
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تجمع می کنند
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی
  • اعلام آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد