Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه انفجار کپسول گاز در روستای خیر آباد این شهرستان حادثه آفرید، گفت: در این حادثه پنج نفر مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسماعیل پور صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران از افنجار کپسول گاز مایع در منزلی واقع در روستای خیرآباد سمنان خبر داد و بیان کرد: این حادثه که در ساعت ۲۲روز شنبه به وقوع پیوست مجروح شدن سه زن و دو مرد را به همراه داشت و به ساختمان نیز خسارت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد ساکنان منزل برای بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه از  شلینگ متصل به گاز مایع استفاده کردند که با جمع شدن گاز و ایجاد جرقه باعث آتش سوزی و انفجار شده است.

مدیر عامل آتش نشانی سمنان ضمن اظهار اینکه با اعزام نیروهای آتش نشانی آتش بلافاصله مهار و مصدومان به مراکز درمانی اعزام شدند،  ابراز داشت: از مردم تقاضا داریم از هرگونه راهکارهای ابتکاری با استفاده از کپسول گاز به شدت پرهیز کنند تا شاهد حوادث تلخ این چنین نباشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر