Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، هم اکنون در بزرگراه امام علی به سمت شمال از خیابان سبلان تا بزرگراه بابایی ترافیک سنگین است. همچنین در بزرگراه باقری به سمت جنوب از بزرگراه زین الدین تا بزرگراه رسالت تردد خودروها به کندی انجام می شود.

براساس این گزارش در بزرگراه شیخ فضل الله نوری به سمت شرق نیز از بزرگراه ستاری تا پل ستار خان، تراکم خودروها بالا بوده و حرکت خودروها با کندی صورت می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بزرگراه همت به سمت شرق از بلوار جنت آباد تا خیابان گاندی به دلیل نقص فنی یک دستگاه خودروی سواری پراید، ترافیک شدید بوده و حرکت خودروها با کندی انجام می شود.

در بزرگراه حکیم نیز به سمت شرق از پل بزرگراه باکری تا بزرگراه کردستان ترافیک سنگین گزارش شده است. در بزرگراه نواب صفوی به سمت شمال از میدان ۹ دی تا تونل توحید به دلیل سوار و پیاده شدن مسافران از اتوبوس های بی آر تی و مسافرگیری خودروهای راهی، ترافیک شدید گزارش شده است.

در بزرگراه هاشمی رفسنجانی به سمت شرق از بزرگراه ستاری تا محدوده پل خیابان فرهنگ نیز ترافیک با کندی در حال حرکت است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروهای سواری خواست سرعت خود را با جریان ترافیک هماهنگ کرده و از توقف ناگهانی و تغییر مسیر ناگهانی برای جلوگیری از تصادف های جلو به عقب که شایع ترین تصادف در زمان ترافیک است، خودداری کنند.

705

ترافیک بزرگراه وضعیت پایتخت مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ رانندگان خودروهای سواری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات