Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با اشاره به اینکه بعد از سرماخوردگی، پوسیدگی دندان دومین بیماری عفونی قرن و یکی شایع‌ترین بیماری عفونی در کشورهای جهان سوم به شمار می‌رود، گفت: رسانه‌ها در بالا بردن افزایش آگاهی مردم در پیشگیری و بهداشت دندان‌ها نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر امیر قاسمی، رئیس هفدهمین همایش سالیانه انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران، اظهار کرد: این همایش 10 تا 12 آبان در هتل اسپیناس پالاس با هدف ارتقای سطح علمی همکاران و ارائه آخرین دستاوردهای علمی در جهت بهبود و درمان در حیطه دندانپزشکی ترمیمی با حضور سخنرانانی از کشورهای ایتالیا، سوئیس، لبنان، ترکیه، امریکا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: حیطه کار ما از آنجایی که درصد عمده‌ای از درمان‌ها را در مطب دندانپزشکی به خود اختصاص می‌دهد و بیشترین مراجعه کننده برای درمان در حیطه پوسیدگی است بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی گفت: پوسیدگی هنوز درصد زیادی از مردم را درگیر خود کرده و علیرغم تلاش‌هایی که در ایران انجام شده DMF (میزان و مهارت برای اندازگیری) پوسیدگی دندان‌ها بالارفته و این رشته پیشرو در برخورد با پوسیدگی‌هاست و باید با استفاده از ابزارهای علمی بتوانیم به مقابله با پوسیدگی برآییم.

قاسمی اظهارکرد: اخیرا زیبایی و درمان‌های زیبایی هم جای وسیعی در تمام حیطه‌های پزشکی و دندانپزشکی به خودش اختصاص داده که در این حیطه هم دندانپزشکی ترمیمی نیز مسئولیت عمده‌ای از این درمان‌ها را به‌عهده دارد

وی گفت: اعتقاد دارم که رشته تخصصی ما وظیفه عمده درمان‌های دندانپزشکی مورد نیاز جامعه را به‌عهده دارد و هر حرکت علمی در این راستا منجر به پیشرفت و بهبود وضعیت بیماران خواهد شد.

این متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی تصریح کرد: نقش مهم رسانه‌ها در تمام دنیا در بالا بردن افزایش آگاهی مردم در پیشگیری و بهداشت دندان‌ها برای رفع پوسیگی بسیار موثر است تا جلوی این عارضه را که منجر به صدمات جسمی و هزینه گزافی برای بیمار می‌شود را گرفت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟ (اینفوگرافی)

منبع: ایسنا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • چرا بدن‌درد می‌گیریم؟
  • علائم فشار خون بالا
  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • علائم شایع کم کاری تیروئید را بشناسید
  • کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)
  • مشارکت دانش آموز آباده‌ای در طرح وارنیش فلوراید تراپی
  • کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟ (اینفوگرافی)