Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمودی در گفتگو با امتداد نیوز با اشاره به توزیع کود توسط شبکه تعاون روستایی استان بین کشاورزان، اعلام کرد: در ۶ ماهه گذشته ۱۳ هزار و ۱۹۷ تن انواع کودهای شیمیایی، ۲۷۳ تن کودهای ریز مغذی و ۴۰ تن کودهای آلی و زیستی در استان توزیع شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین  با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: یکی از وظایف ذاتی این سازمان و تشکل های وابسته که در واقع کشاورزان و روستاییان اعضاء و سهامداران هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی همچنین از اجرای طرح های کشاورزی حفاظتی در ۵۰ هکتار و کشت مشارکتی در ۲ هکتار از زمین های زراعی خبر داد و اضافه کرد: در این مدت ۵ هزار و ۴۳ تن انواع بذر اصلاح شده، ۸ هزار و ۹۰۰ تن انواع نهاده های دامی و ۱۹ هزار و ۱۵۴ لیتر انواع سموم شیمیایی توزیع شده است.

وی بر تجهیز و استانداردسازی مراکز خرید، احداث و بهینه سازی جایگاه های سوخت و تامین و توزیع ماشین آلات و ادوات کشاورزی تاکید کرد.

 ۴۵۰ نفر عضو نظام صنفی کشاورزی استان قزوین شدند

محمودی با اعلام اینکه در ۶ ماهه گذشته بیش از ۴۵۰ نفر عضو نظام صنفی کشاورزی و برای آنان پروانه فعالیت صادر شده است، اظهار کرد: کشاورزان و تولیدکنندگان صنعتی و سنتی مکلفند پروانه فعالیت خود را برابر مقررات از نظام‌های صنفی کارهای کشاورزی دریافت کنند.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه در این مدت ۲۷۵ پروانه فعالیت نظام صنفی تمدید شده است، تصریح کرد: فعالان بخش کشاورزی و منابع طبیعی که در بخش تولید و خدمات مجوزهای لازم را کسب کرده به عضویت نظام صنفی در می آیند.

وی ادامه داد:  ۱۲۷ نفر روز آموزش و توانمندسازی برای اتحادیه های صنفی کشاورزی، تشکل ها و انجمن های تخصصی و محصولی صورت گرفته است.

محمودی بر رفع موانع و مشکلات صنفی و توسعه ظرفیت ها و فرصت های اشتغال در بخش کشاورزی تاکید و عنوان کرد: هدف نظام صنفی کشاورزی هویت بخشیدن به مشاغل مرتبط با بهره برداران کشاورزی، حفظ حقوق اجتماعی و صنفی براساس شغل و نوع فعالیت، ایجاد ظرفیت لازم برای پذیرش مسئولیت های تصدی گری دولت، انتقال خواسته های حرفه ای و تخصصی اعضای صنف به سیاستگزاران و برنامه ریزان و مدیران اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد تعاملات لازم با دستگاه‌ها و صنوف مرتبط جهت توسعه کمی و کیفی محصولات و بهبود شرایط تولید، فروش و صادرات محصولات و فراورده‌های کشاورزی ضروری است.

true برچسب ها : تعاون روستایی قزوین محمود محمودی کود شیمیایی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی