Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران دولت های گذشته و مدیران بخش صنعت برق و آب اذعان دارند وزیر پیشنهادی نیرو از چهره های متخصص، باتجربه، تلاشگر و آگاه به درون کشور و برون کشور است و این اجماع در راهبرد کاری او می تواند موثر باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، غلامرضا کاتب روز یکشنبه در جلسه رای اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو در موافقت با رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو اظهار کرد: امروز یکی از بزرگ ترین چالش های کشور بحران آب است و مردم نیز در بحث مدیریت آب نگرانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی نیرو می تواند احکام ماده 35 قانون برنامه ششم توسعه را برای مقابله با بحران کم آبی اجرایی کند و مدیریت لازم را در این زمینه داشته باشد.
نماینده مردم گرمسار در مجلس خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی نیرو یکی از متخصصین و صاحب نظران بخش آب و از افرادی است که در بخش آب توانسته اطلاعات جامعی در درون کشور و برون کشور بدست آورد.
کاتب یادآور شد: در برنامه اردکانیان بحث تنوع بخشی به سامانه های توزیع و تولید آب شرب اشاره شده است و توجه به به اسناد بالادستی در برنامه های او مورد تاکید قرار گرفته است.
وی ادامه داد: امروز از وزیران دولت های گذرشته و مدیران بخش صنعت برق و آب اذعان دارند اردکانیان از چهره های متخصص، باتجربه، تلاشگر و آگاه به درون کشور و برون کشور است و این اجماع در راهبرد کاری وزیر پیشنهادی نیرو می تواند موثر باشد و او را در اجرای برنامه ها موفق کند.
نماینده مردم گرمسار در مجلس همچنین گفت: در بحث افزایش قیمت آب، برق و گاز، در برنامه ششم توسعه به دولت اجازه دادیم بحث قیمت های حامل های انرژی را متناسب با ملاحظات اجتماعی و اقتصادی انجام دهد، وزیر پیشنهادی نیرو افزایش قیمت های حامل انرژی را در راستای سیاست های اقتصاد کلان دولت دنبال می کند.
سیام*9254**1336
خبرنگار: سجاد خسروانیان**انتشار: مهرنوش خانزائی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

علم الهدی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

کد خبر 6092055

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس