Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار "مهدی معصوم بیگی" اظهار داشت: از آنجایی که سوداگران مرگ برای عملی کردن نیت پلید خود با استفاده از شیوه و شگرد های پیچیده و کاملاً حرفه ای اقدام به انتقال محموله های سنگین مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت استان های مرکزی و شمالی کشور می کنند به همین جهت سلسله عملیاتی برای برخورد با این افراد در انتظامی استان تعریف و به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براین اساس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هوشمندی و اشرافیت بالای خود موفق شدند در عملیاتی منسجم و پیچیده  پنج باندی که به صورت جداگانه قصد عبور از مسیرهای استان داشتند را شناسایی و منهدم کنند.

این مقام مسئول عنوان داشت: ماموران در این عملیات مقدار یک تن و 750 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش ، هروئین و گل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این مقدار مواد در مرزهای شرقی بارگیری و مقصد آنها استان های مرکزی بود گفت: در این خصوص 18 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف شد.

وی با بیان اینکه کشف این مقدار مواد مخدر در استان اصفهان که در مرکز کشور قرار دارد بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: این موضوع حرفه ای بودن ، هوشمندی و آمادگی بالای ماموران پلیس استان را نشان می دهد که توانستند دست قاچاقچیان متبحری با پیچیده ترین و عجیب ترین جاسازی مواد را رو کنند.

سردار معصوم بیگی میزان کشفیات مواد مخدر پلیس استان از ابتدای امسال تا کنون را بیش از 17 تن اعلام کرد و با اشاره به موفقیت های این پلیس در رابطه با انهدام باندها و شبکه های قاچاق مواد افیونی اظهار داشت: در این رابطه نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش انهدام باند داشتیم.

این مقام ارشد انتظامی استان عملیات امروز را حاوی هشداری برای سوداگران مرگ و پیامی برای خانواده ها عنوان کرد و اظهار داشت: به کسانی که در زمینه قاچاق ، تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کنند هشدار می دهیم، بدانند نیروی انتظامی قاطعانه با آنها برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هدف باندهای مافیایی قاچاق مواد قشر جوان جامعه است خاطر نشان کرد: پیام دیگر عملیات مذکور این است که خانواده ها بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا در دام این گونه باندها نیفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان

دادستان عمومی و انقلاب ماهان از کشف و پلمب یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی شیشه و بازداشت سرکردگان این باند در ماهان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سینا بنی‌اسد دادستان عمومی و انقلاب ماهان صبح امروز از کشف و پلمب یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در ماهان خبر داد و گفت: پس از انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اقدام می‌کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد، گفت: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان موفق به کشف و ضبط بیش از کشف 36 کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از 50 کیلوگرم پیش‌سازهای موادمخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ماهان ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از 70 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب شده، دو متهم بازداشت شده‌اند و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده 8 قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، بیان کرد: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است.

بنی‌اسد با بیان اینکه به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد، افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمام شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان