Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مدیر بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: 561 میلیون سهم به ارزش هزار و 813 میلیارد ریال طی مهر ماه امسال در این بورس معامله شد.

حسین خدادوست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سهام توسط 33 هزار و 860 نفر خریداری شد که از این تعداد دو هزار و 228 نفر سهامدار جدید بوده و کد سهامداری دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهام در مهر ماه را 90 میلیارد و 660 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: در همین ماه 68 کارگزاری به عنوان ایستگاه معاملاتی در بورس اوراق بهادار استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی فعال بودند.
مدیر بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: 14 شرکت استانی در این معاملات حضور داشتند که ارزش بازاری آنها در پایان مهر ماه 42 هزار و 749 میلیارد ریال بود.
وی افزود: شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی در پایان مهر ماه امسال به رقم 86 هزار و 480 رسید.
او گفت: مهر ماه گذشته هفت ساعت دوره آموزشی نیز با حضور 255 نفر توسط بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و شمالی برگزار شد.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد

در حکمی از سوی هاشم امینی؛ مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، در حکمی از سوی هاشم امینی؛ مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی؛ به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از جمله مسئولیت های رضا عطایی در این شرکت بوده است.

در حالی که برخی از رسانه‌های استان از برکناری مدیرعامل سابق آبفا خبر می‌دهند، پیگیری‌های تسنیم حاکی است، رضا نعیمی پس از بیش از 30 سال خدمت در بخش‌های مختلف وزارت نیرو، به کسوت بازنشستگی نائل شده است.

خبرهای موثق حاکی است، باوجود اصرار مدیران ارشد وزارت نیرو برای ابقای این مدیر جهادی و با تجربه، وی با تمایل شخصی به دلیل چرخش مدیران و انتخاب مدیری جوان، بازنشست شده است. برخی اقدامات نعیمی در دوره مسئولیت آبفای خراسان شمالی نظیر طرح بزرگ انتقال آب تحت اشراف قرارگاه امام حسن و کاهش روستاهای دارای تنش آبی از 300 به 200 روستا با انتقال آب‌های پایدار، از جمله تلاش‌های این مدیر لایق مجموعه وزارت نیرو است.

معارفه مدیر جدید و نوع برگزاری این مراسم نیز به دلیل اصرار این مدیر باتجربه و رزمنده سال‌های دفاع مقدس برای بر زمین نماندن امورات این مجموعه بوده است.

85 درصد خراسان شمالی با خشکسالی مواجه و تامین منابع آب هم اکنون یکی از دغدغه‌های مسئولان است و آب شرب سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین از سدها تامین می شود. شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از 200 هزار مشترک آب در شهرها، 121 هزار مشترک آب در روستاها و 60 هزار مشترک فاضلاب دارد.

این استان در شمال شرق ایران دارای 1 میلیون نفر جمعیت است که 44درصد آن ها در روستاها زندگی می کنند.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی