Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:41:45 GMT

پویش عکس اربعین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۲۶۴۹

پویش عکس اربعین برگزار می شود

ستاد اربعین قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی با مشارکت دانشگاه های سراسر کشور؛ پویش عکس بین المللی #لا یسکن دمی# با محوریت استکبارستیزی و همبستگی دانشجویان جهان اسلام را راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهرستاد اربعین قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی با مشارکت دانشگاه های سراسر کشور پویشی بین‌المللی را به مناسبت پیاده روی ایام اربعین حسینی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پویش بین المللی #لا_یسکن_دمی هر یک از زائران حسینی قصد کرده و با عکس گرفتن به همراه شعار «لایسکن دمی» و ارسال آن به آدرس ادمین کانال @layaskon این پیام را به جهانیان می رساند که خونی که در بستر زمان جاری است هیچ گاه آرام نگیرد تا آنکه انتقام از یزیدیان زمان گرفته شود.

نحوه مشارکت زائران

همه زائران حسینی در سراسر جهان با زبان‌های مختلف می توانند به شیوه زیر به این پویش بپیوندند؛ هر یک از زائران باید با دردست داشتن پوستر شعار «لایسکن دمی» عکسی را در این قالب بگیرد و به آدرس ادمین کانال تلگرام این پویش ارسال کند.

زائران می توانند در هر موقعیتی از پیاده روی و سفر زیارتی خود هستند این کار را انجام دهند و بالافاصله عکس خود را ارسال کنند. در طول مسیر پیاده روی با گرفتن عکس به این پویش بپیوندید.

توصیه های عمومی جهت فراگیر شدن پویش

چگونه در پیاده روی اربعین به پویش بین‌المللی #لا_یسکن_دمی بپیوندیم؟ مسئولین کاروان ها می توانند به صورت متمرکز برای کاروان خود به تعداد لازم از پوسترهای موردنظر تهیه کنند. برای این کار باید با دبیرخانه پویش ارتباط گرفته شود.

مسئولین کاروان ها و زائرین می‌توانند روی یک کاغذ سفید هم شعار (لا یسکن دمی) را بنویسند و عکس را ارسال کنند.

حتی می توانند این شعار را روی کاغذ نوشته و پشت کوله خود بچسبانند. زائرین می‌توانند عکس‌ها و محتواهایی با محوریت استکبارستیزی و وحدت اسلامی را در تلفن‌های همراه خود ذخیره کنند و به زائرین دیگر کشورها ارسال کنند.

خادمین موکب‌ها نیز می‌توانند با به همراه داشتن پوستر و بروشور و صحبت نمودن راجع به مفاهیم مرتبط با شعار پویش و گرفتن عکس از افراد به پویش کمک کنند.

افرادی که تسلط به زبان های دیگر دارند موقع استراحت در موکب ها یا در حال پیاده روی در خصوص مفهوم شعار پویش و همبستگی و استکبارستیزی صحبت کنند.

راه های ارتباطی با پویش

زائرین جهت هر گونه کمک و همکاری به پویش در قالب‌های مختلف و در کشورهای مختلف به آیدی کانال تلگرام پویش به آدرس کانال تلگرامی این پویش @layaskon پیام دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما، در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم‌اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام کرده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذیربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتاً نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تأکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد