Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:26:20 GMT

مذاکرات چهره واقعی نظام سلطه را روشن کرد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۴۰۴۴

مذاکرات چهره واقعی نظام سلطه را روشن کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکرات چهره واقعی نظام سلطه را روشن کرد و هیچ ابهامی در این باره باقی نماند.

حجت الاسلام سیدکاظم صدیقی در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان اینکه نتیجه مذاکرات برای ما منفعت به دنبال داشت، گفت: رهبر انقلاب هم بارها فرموده اند که این مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه به نتیجه نرسد ملت ایران ضرر نخواهد کرد یعنی در واقع مذاکرات به هر حال برای ما منفعت به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مذاکرات از نظر ما هم اتمام حجت بود و هم روشنگری، برای کسانی که فکر می کردند آمریکا قابل اعتماد است و با مذاکره می شود از آنها به نفع ملت بهره ای برد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: رهبری انقلاب به دولت و تیم مذاکره کننده اجازه داد تا این مذاکرات انجام شود و در نهایت بدعهدی آمریکا برای همه از جمله خود اینها اثبات شد. از این رو این مذاکرات به نفع ملت بود.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: کسانی که فکر می کردند سختگیری های جبهه انقلاب بهانه ای است که آمریکا با ما بدرفتاری کند فهمیدند ذات نظام آمریکا با ما مخالف است. اینها با عزت ملت ها تضاد دارند و با اسلام نیز عناد ریشه ای دارند.

وی تصریح کرد: نظام سلطه کشوری را که با شعار دین بخواهد استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پیدا کند را برنمی تابند و چون زورگو هستند جز زور هیچ منطقی را نمی پذیرند. این مذاکرات چهره واقعی نظام سلطه را روشن کرد و هیچ ابهامی در این باره باقی نماند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: مسیر رفتن به سوی خدا مسیر تلاش است.

او ادامه داد: هر کس علاقه به خدا بیشتری دارد و از دنیا تنفر بیشتری داری فرار سریعتری از دنیا دارد.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ارکان نظام مقدس شد، چون نظام ارزش‌های والای دینی است.

صباحی تصریح کرد: به برکت نظام نخبگانی، چون شورای شهر مدیریت شهر‌ها را بر عهده دارند و مردم سهام دار شهر را انتخاب می‌کنند و در راس اداره شهر شهردار قرار دارد. 

او افزود: شهرستان کازرون شهری با تاریخ، علم، اصالت، فرهنگ و تمدن می‌باشد که همه ارزش‌های جامعه اسلامی الهی و ایرانی را داراست. 

امام جمعه کازرون اذعان داشت: شاهد غرور آفرینی نظام در همه عرصه‌ها هستیم و به برکت عملیات وعده صادق جرائت‌ها علیه اسرائیل در جهان را شاهد هستیم و جهان را علیه اسرائیل متحد کرده است. 

او بیان داشت: بهای خون ۱۴ هزار کودک در غزه افق پیروزی را روشن و روشن‌تر خواهد کرد و در همین راستا دنیا شاهد تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های جهان و خصوصا آمریکا علیه سیاست‌های استکبار است. 

امام جمعه کازرون بیان داشت: دنیا شاهد است که ندای آزادی خواهان در حمایت از مردم فلسطین و محکوم نمودن جنایت اسرائیل امروز در دنیا بلند و بلندتر می‌شود. 

او به فداکاری مادری کازرونی در نجات جان یک نفر که جان خود را فدا نمود اشاره کرد و گفت: فداکاری آرزوی رحمت و مغفرت برای خانمی که برای جان یک پیرمرد جان مرحومه مردای که جان خود را در نجات یک نفر فدا کرد اجر شهادت گونه و ایثارگری را نشان می‌دهد و خدا را شاکریم که کازرون را شهر مومن و انقلابی همیشه در تاریخ نشان داده است. 

همچنین در نماز جمعه شهرستان کازرون از خانواده مرحومه مرادی مادر فداکار شهرستان کازرون با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • بسیاری از بحران‌ها نتیجه رویکرد سلطه‌طلبانه غرب است
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است