Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، اسدالله هاشمی عصر یکشنبه در نشست با شهردار یاسوج افزود: این سایت دفن زباله حتی فنس کشی نیز ندارد و اگر فنس کشی انجام شود بخشی از مشکلات زیست محیطی در این سایت حل می شود.

وی با بیان اینکه می توان با بازیافت زباله ورمی کمپوست را از زباله ها تولید کرد، اظهار داشت: جمع آوری زباله در هیچ جای دنیا به این شکل انجام نمی شود و در یاسوج غیراستاندارد ترین روش در جمع آوری زباله ها استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی تاکید کرد: در این روش بیماری و آلودگی‌ با ماشینهای حمل زباله در شهر پراکنده می شود و این امر زنگ خطری برای همه ما است.

وی افزود: مشکلات زیست محیطی بسیاری  گریبانگیر شهر یاسوج است و باید به مهمترین مساله  زیست محیطی شهر یعنی پسماندها و زباله‌های عفونی توجه ویژه داشت.

هاشمی همچین اظهار داشت: هشت شهرداری از شهرهای ۱۷ گانه استان به دلیل عدم رعایت مسائل زیست محیطی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه دندانپزشکیها و رادیولوژیها خطرناک ترین زباله ها را تولید می کنند، گفت: این پسماندهای عفونی با پسماندهای عادی مخلوط می شوند و این امر خطرات فراوانی را برای مردم و محیط زیست به دنبال دارد.

هاشمی تاکید کرد: زباله ها در این مراکز ابتدا باید بی خطر شده و سپس در محل مخصوصی به عنوان محل زباله ویژه دفن شوند.

وی مساحت محل زباله های ویژه را یک هکتار در  سایت دوپشته دشتروم عنوان کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true