Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: پارسال بیش از ۳۰۰ میلیون تومان یارانه سود تسهیلات به واحدهای تجاری گلستان اعطا شد .

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، درویشعلی حسن‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره تسهیلات پرداخت شده به واحدهای صنعتی استان اظهار داشت: پارسال بیش از 300 میلیون تومان یارانه سود تسهیلات به واحدهای تجاری گلستان پرداخت شد که این سود به بازرگانان اعطاء شد که تسهیلات دریافتی را تا پایان سال 95 پرداخت کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این تسهیلات برای سال 96 هم ادامه دارد و همچنین امسال 100 میلیارد تومان یارانه سود و 120 میلیارد تومان هم جوایز از صندوق توسعه ملی تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین تاکید کرد : به تولیدکنندگان که از پوشش بیمه‌ای هم استفاده کرده باشند تسهیلات یارانه‌ای از 11 درصد به 9 درصد می‌رسد.

وی همچنین گفت: امسال به افرادی که برای نخستین بار صادرات داشته باشند یا صادرات آنها از یک میلیون دلار بیشتر باشد یا صادرات آنها در کالاهای دانش بنیان و دانش فنی و مهندسی باشد این جوایز اختصاص پیدا می‌کند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین گفت: امسال 47 کشور برای مقاصد صادراتی تعیین شده‌اند که اگر مقصد کالاهای ما باشد هم از آنها حمایت می‌شود و این حمایت در بخش کالاهای دانش بنیان 3 درصد حمایت می‌شود و در بخش خدمات فنی و مهندسی هم 4 درصد است.

حسن‌زاده افزود: تاجران وبازرگانان استان می توانند به پایگاه اینترنتی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان به نشانی www.Gol.mimt.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲