Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:17:56 GMT

حمایت مسئولان استان قزوین در رونق تولید مطلوب است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۵۰۶۴

حمایت مسئولان استان قزوین در رونق تولید مطلوب است

سرمایه‌گذار آلمانی با بیان اینکه حمایت مسئولان در رونق تولید مطلوب است، گفت: برای سال‌ها آمادگی سرمایه‌گذاری در استان قزوین را داریم و در جهت توسعه تولیدات اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کاتالین اسفریجا سرمایه‌گذار آلمانی در بازدید استاندار قزوین و مدیران استانی از شرکت هنکل آلمان واقع در شهرک صنعتی لیا اظهار داشت: از بازدید مدیران ارشد استانی از این واحد تولیدی تشکر می‌کنم که گامی موثر در جهت ارتقاء تعامل با شرکت‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای سیستم جدید این واحد تولیدی سرمایه‌گذاری زیادی صورت گرفته که سبب بهبود شرایط شرکت و ارتقاء کیفیت شد.

سرمایه‌گذار آلمانی تصریح کرد: در راستای بهبود شرایط شرکت تجهیزات مربوط به آنزیم‌ها را نصب کردیم که اقدامی پیچیده بود اما خوشبختانه با مشارکت مسئولان موفق شدیم.

وی ادامه داد: در راستای ارتقاء کیفیت و سلامت پرسنل سرمایه‌گذاری می‌کنیم و در این مسیر از حمایت مدیران نیز بهره‌گیری خواهیم کرد.

اسفریجا با بیان اینکه حمایت مسئولان در رونق تولید مطلوب است، خاطرنشان کرد: برای سال‌ها آمادگی سرمایه‌گذاری در استان قزوین را داریم و در جهت توسعه تولیدات اقدام خواهیم کرد.

زیرساخت‌های حمل و نقل ویژه سرمایه‌گذاری در استان قزوین فراهم است

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این بازدید اظهار داشت: خوشبختانه مدیران استان قزوین از بخش صنعت حمایت خوبی دارند چراکه در رونق اقتصادی و اشتغالزایی اثرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت طرح توسعه واحدهای صنعتی در استان قزوین بیان کرد: هنکل آلمان برند معتبر در سطح جهان بوده که برای اجرای طرح توسعه این واحد حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

استاندار قزوین تصریح کرد: استان قزوین از بهترین مناطق کشور برای سرمایه‌گذاری بوده و زیرساخت‌های حمل و نقل در این استان مهیا بوده که باید از این ظرفیت در جهت اشتغالزایی و رونق تولید استفاده کرد.

زاهدی با بیان برخی ظرفیت‌های ویژه استان قزوین برای سرمایه‌گذاری ادامه داد: نیروی انسانی ماهر و آموزش‌پذیر، تامین مواد اولیه مطلوب و همچنین موقعیت جغرافیایی ویژه از جمله ویژگی‌های بارز استان قزوین برای سرمایه‌گذاری بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بر حمایت جدی مسئولان در جهت رونق تولید و اشتغال در استان قزوین تاکید کرد.

انتهای پیام/

R41364/P1377/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند

همزمان با روز جهانی کارگر، کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078471 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است