Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: اقدام بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مانع توزیع روادیدهای جعلی شده و به شکل عمومی جای نگرانی برای زائران وجود ندارد.

ایران آنلاین /متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)
ضمن عرض تسلیت ایام عزای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و آرزوی توفیق و سلامتی برای زائران اربعین حسینی به استحضار می رساند با عنایت به زیر ضربه قرار گرفتن کیس بزرگ جعل روادید کشور عراق و تقارن آن با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی، برای برخی از زائران پرسش و ابهام پیرامون جعلی یا اصلی بودن روادید خود به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مانع توزیع این روادیدهای جعلی شده و به شکل عمومی جای نگرانی برای زائران وجود ندارد.
یادآوری می شود تمایل به اخذ روادید از مبادی غیر رسمی با انگیزه تسریع در روند دریافت روادید و یا پرداخت هزینه کمتر، زمینه را برای فعالیت باندهای سودجو و جاعل، فراهم کرده و موجب بروز مشکلات عدیده برای زائران می شود.
اقدام به موقع برای دریافت روادید، مراجعه به مبادی رسمی و انجام مراحل قانونی، باعث اطمینان و آرامش خاطر زائران و جلوگیری از سوء استفاده باندهای متخلف می شود. همچون گذشته از زائران انتظار می رود ضمن حفظ هوشیاری کامل خود در طول این سفر معنوی به اطلاعیه های مبادی ذیربط توجه کامل داشته باشند./پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • قابی خاطره انگیز از لحظه قدم زدن کبوتر حرم در بین زائران امام رضا (ع)
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت