Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مسابقات بخش بانوان طی روزهای ۵ تا ۷ آبان‌ جاری برگزار شد که در این رقابت ها 11 شرکت کننده از استان کرمان حضور داشتند.

وی افزود: رقابت های بخش آقایان نیز از ۸ تا ۱۰ آبان جاری با حضور ۳۵۰ نفر از برگزیدگان مرحله قبل و ۱۴ داور ملی برگزار می شود که از استان کرمان، 11 نماینده در بخش آقایان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه ی مسابقات قرآنی آقایان از ساعت ۱۴ روز دوشنبه 8 آبان جاری در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری فارس برگزار و بلافاصله بعد از آن رقابت‌های قرآنیان در رشته‌های حفظ یك جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه رقابت‌ها در روز سه‌شنبه نیز از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد و در روز چهارشنبه، ۱۰ آبان نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ این رقابت‌ها همچنان ادامه دارد تا سرانجام مراسم اختتامیه و معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها در ساعت ۱۶ انجام می شود.

مرحله كشوری سومین دوره مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان ۵ تا ۱۰ آبان‌ جاری به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزیدگان قرآنی به رقابت های کشوری شیراز اعزام شدند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر هم با دو هزار و ۶۰۰ نفر عصر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
شهرام گلزاری افزود: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید؛ فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
وی با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: کنکور رشته علوم تجربی هم روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال