Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمرگفت: تاکنون ۵ هزار زائر عتبات بر اثر گرد و غبار شدید در هوا ، راهی بخش‌های درمانی جمعیت هلال احمر شدند.

علی مرعشی در گفت و گو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان، در خصوص آغاز فعالیت جمعیت هلال احمر در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی گفت:  ۹ نقطه برای استقرار کانکس‌های هلال احمر در نجف و کربلا تعیین شده است و فعالیت ها نیز نسبت به ارائه خدمات درمانی در قالب بیمارستان‌ها  آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی، در طی مسیر منتهی به کربلا و نجف، از فردا  آغاز شده و  همه کارد درمانی حاضر در عراق، فعالیت خود را شروع می کنند.

 

خاطر نشان کرد: براساس تجربیات گذشته  ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰  مراجعه به بیمارستان، چادرها، بیمارستان ها و درمانگاه ها در طی روز پیش بینی شده بود، اما در حال حاضر دفعات مراجعه زائران به مراکز درمانی به 5 هزار نفر در روز رسیده است. این دز حالی است که با  افزایش میزان گرد و غبار  در هوا، تعداد مراجعه کنندگان افزایش یافته است.


وی عنوان کرد: درصد بالایی از مراجعه کنندگان به بخش‌های درمانی جمعیت هلال احمر در کشور عراق، مربوط به   بیماری‌های تنفسی ناشی از افزایش گرد و غبار در هوا بوده است.


مرعشی اذعان داشت: بیماران تنفسی، دیابت، فشار خون و بیماری‌های خاص باید داروهای ضروری خود را به همراه داشته باشند تا در حین سفر دچار مشکل نشوند. همچنین توصیه می‌شود بیماران تنفسی نسبت به مشکلات گرد و غبار هوشمندانه عمل کرده وامکانات لازم جهت جلوگیری از تشدید بیماری خود را به همراه داشته باشند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم