Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:05:37 GMT

ضرورت آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۹۷۴۱

ضرورت آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت

خبرگزاری شبستان: استاندار زنجان بر ضرورت آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: دستگاه های فرهنگی در ترویج این فرهنگ پیشتاز باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اسدالله درویش‌امیری، استاندار زنجان شب گذشته(7 آبان) در جلسه ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت زنجان اظهار کرد: بایستی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با یادآوری اینکه دستگاه های فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام باشند، ادامه داد: دستگاه های فرهنگی که اعتبارات فرهنگی دارند بایستی در این حوزه برنامه های اثرگذاری اجرا کنند.

 

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه از اجرای برنامه های تکراری خودداری شود، گفت: نوآوری و خلاقیت را در اجرای برنامه های حوزه ایثار و شهادت را در اولویت خود قرار دهید.

 

درویش امیری با اشاره به ساخت مستند شهید شهریاری در زنجان خاطرنشان کرد: بایستی تمام زوایای زندگی و جایگاه علمی این شهید بزرگوار در این مستند گنجانده شود.

 

استاندار زنجان با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بالاخص در بین جوانان و نوجوانان افزود: در صورتی می توان این فرهنگ را در جامعه ترویج داد که بتوانیم با بداخلاقی مبارزه کنیم.

 

وی با اشاره به برنامه دیدار از 2 هزار و 500 خانواده شهید و ایثارگر در استان زنجان تصریح کرد: این مهم بیانگر توجه مسوولان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

مقام عالی استان به موزه دفاع مقدس و برخی مشکلات موجود در تامین مالی این پروژه اشاره کرد و گفت: هفتم اسفند به نام فرهنگ ایثار و شهادت نامگذاری شده است که بایستی این روز در شورای فرهنگ عمومی مورد توجه قرار گیرد تا به عنوان روز حماسه و ایثار استان به ثبت برسد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب

دریافت 29 MB کد خبر 6089560

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه