Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان به بدهی ۵۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌‌های اجرایی استان زنجان به پیمانکاران اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید در حوزه ایثار و شهادت پیشگام باشند و بیشتر هزینه کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، اسدالله درویش‌امیری امشب در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به ابلاغیه قانون جامع ایثارگران اظهار داشت: باید بخش‌هایی که زمینه اجرایی آن‌ها در این قانون وجود دارد توسط دستگاه‌ها پیاده‌سازی شود و اگر تعللی در اجرای آن وجود دارد باید دلایل آن احصا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای طرح سپاس در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از 2 هزار و 500 دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران انجام شده است و دیدار و تکریم این خانواده‌ها از عکس‌های روی در رو دیوار حاوی محتوای بیشتری است.

استاندار زنجان با تأکید بر اهمیت برنامه‌های فرهنگی مربوط با حوزه ایثار و شهادت ابراز کرد: صدای و سیمای زنجان 243 ساعت در موضوع ایثار و شهادت برنامه تولید کرده که این حجم برنامه‌ها در سایر حوزه‌ها کمتر به چشم می‌خورد.

این مسئول به دنبال کردن موضوع دفاع مقدس در حیطه‌های مختلف تأکید کرد و افزود: 20 دستگاه اعتبارات فرهنگی دارند که همه باید دست به دست هم دهند تا کمبود منابع را جبران کرده و تلاش بیشتری در این راستا شاهد باشیم.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه استان زنجان بیش از 500 میلیارد تومان صورت وضعیت پذیرفته شده در ذی‌حساب دستگاه‌های اجرایی به پیمانکاران بدهکار است بیان کرد: بعید می‌دانم در حوزه‌های فرهنگی شاهد چنین بدهی‌هایی باشیم.

وی بدهی حوزه آب و سدسازی به پیمانکاران را 168 میلیارد تومان برشمرد و گفت: در حوزه راه نیز 93 میلیارد تومان ذی‌حساب پذیرفته شده وجود دارد.

استاندار زنجان تصریح کرد: انتظار می‌رود که دستگاه‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت پیش‌قدم باشند و هزینه بیشتری در این بخش انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در روز هفتم اسفند ماه بیشترین شهید را تقدیم کشور کرده است ابراز کرد: در شورای فرهنگ عمومی استان این موضوع را مطرح می‌کنیم که روز هفتم اسفند ماه با عنوان روز حماسه و ایثار ثبت و برنامه‌های محتوایی غنی در این روز برگزار شود.

درویش‌امیری به پرهیز از کارهای کلیشه‌ای تأکید کرد و افزود: باید در طول هر ماه در هشت شهرستان استان زنجان یک برنامه محوری و محتوایی برگزار شود و همه توان بر روی اجرای برنامه‌ها متمرکز شود تا از کارهای کم‌ارزش جلوگیری به عمل آید.

این مسئول با تأکید بر آشنایی مردم و نسل جوان با مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت و پافشاری روی محتوای اصیل آن بیان کرد: باید عظمت و بزرگی علمی شخصیت شهید شهریاری در کنار اخلاص و بندگی این شهید بزرگوار به جامعه تبیین شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: باید پاسدار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم و زمانی که توانستیم با بی‌بند و باری، بی‌اخلاقی و بی‌قیدی در جامعه مبارزه کنیم و دروغ و تهمت را از بین ببریم در راستای ترویج این فرهنگ قدم برداشتیم.

انتهای پیام/

R41375/P1377/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر