Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:11:58 GMT

مسابقات ورزشی را زنده و باحال از آیو اسپرت ببین!

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۱۶۹۲

مسابقات ورزشی را زنده و باحال از آیو اسپرت ببین!

تماشای زنده مسابقات ورزشی یکی از تفریحات دم دستی و در عین حال جذاب این روزهاست. ولی همیشه همه چیز برای تماشای مسابقه مورد علاقه شما مهیا نیست. زنان همچنان از ورود به ورزشگاه ها منع می شوند، تماشای دسته جمعی فوتبال در سالن های عمومی ممنوع شد و بسیاری از مسابقات از هیچ کانالی پخش نمی شوند.  به گزارش تابناک، تماشای اینترنتی و آنلاین مسابقات فوتبال راه حلی بود که بعد ها کاربران حرفه ای تر دنبال کردند ولی همیشه لینک پایدار و با کیفیت در دسترس نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هم در دسترس بود، تماشای آنلاین بدون گزارشگر یا با گزارش خارجی کمتر می توانست جای گزارش های پرهیجان فارسی را بگیرد. 
 «آیو اسپرت» نامی است که اخیرا بیشتر شنیده می شود. یک شبکه اینترنتی که به پخش زنده رویدادهای ورزشی اختصاص دارد و در عین حال خود را یک شبکه اختصاصی درون تلویزیون اینترنتی «آیو» می بیند. شبکه آیو اسپرت با شعار «زنده و باحال ببین» سبک خاصی از پخش زنده ورزش را دنبال می کند. همان چیزی است که در دنیای مدرن امروز و حضور پر قدرت شبکه های اجتماعی در زندگی ما باید باشد. گزارشگران آیو اسپرت عموما بهترین ها در این حرفه هستند و بسیاری از آنها در «آقای گزارشگر» عنوان دار هستند. کیفیت پخش HD است، گزارش ها فراتر از انتظار و در عین حال به ازای تماشای زنده، از حجم اینترنت شما کسر نمی شود. سری آ، لیگ برتر، لیگ فرانسه، لالیگا و سایر ورزش ها در آیو اسپرت زنده پخش می شوند.   گزارشگر ها در آیو اسپرت از تیم مورد علاقه شان طرفداری می کنند، در حین بازی کل کل می کنند و اگر تیمشان گل می زند خوشحال می شوند. گزارش ها معمولا دو نفره است و ترکیب تیم گزارشگر بر اساس علاقه شان به تیم ها نهایی می شود. آرسنال و اورتون با کل کل بین مهدی شریفی و سعی زلفی است که جذاب تر از قبل می شود و اگر کسی ضربه پنالتی را پاس داد، گزارشگر بازی قبل از شما به آن واکنش نشان می دهد. اصطلاحاتی که در گزارش استفاده می شود، همان هایی نیست که در یک برنامه جدی تلویزیونی بشنوید. همان هایی است که در زمین ورزش استفاده می شود، هواداران فوتبال استفاده می کنند یا دوست شما فردای مسابقه از آن استفاده می کند. شبکه های اجتماعی به همان اندازه که در زندگی روزمره شما اهمیت دارند، در آیو اسپرت هم مهم تلقی می شوند. اگر شما توییت بامزه ای راجع به اتلتیکو-رئال بکنید، روی آنتن زنده با اسم شما خوانده می شود. اگر در حین پخش بازی، در اینستاگرام آیو اسپرت کامنت بگذارید یا در لایو اینستاگرام نظر بدهید و خوش ذوق یا بامزه باشید، حتما روی آنتن خوانده می شود. اگر عضو شبکه های اجتماعی آیو اسپرت باشید، هیچ رویدادی را از دست نمی دهید و در عین حال می توانید برش های جذاب گزارش ها و سایر ویدیو ها و تصاویر آیو اختصاصی آیو اسپرت را ببینید.
 
در آیو اسپرت به مخاطب احترام گذاشته می شود، همه چیز برای تماشای بی دغدغه آماده است. اگر مشترک یکی از شرکت های اینترنتی طرف قرارداد باشید، می توانید بدون کسر حجم مسابقات ورزشی را زنده ببینید. اگر فوتبالی که دوست دارید را از دست دادید، تا 7 روز می توانید عقب بزنید و تماشا کنید. همچنین اگر حوصله تماشای کل بازی را نداشتید، آیو اسپرت صحنه های حساس را برای کاربرانش علامت می زند و با یک کلیک می توانید به گل اول یا دوم یا صحنه اخراج نیمار بروید و آنلاین تماشا کنید.
 
آیو اسپرت به فوتبال محدود نمی شود. بقیه ورزش های جذاب که مهجور واقع شده اند، در آیو اسپرت و کنداکتور آیو اسپرت جایگاه دارند. پخش زنده بوکس برای اولین بار توسط آیو اسپرت و برای علاقه مندان بوکس انجام شد. اسنوکر، ورزش شیک و پرطرفدار دنیا در آیو اسپرت زنده پخش می شود و گزارشگران حرفه ای روی آن صحبت می کنند. اگر اولین بار باشد که اسنوکر تماشا می کنید، مشکلی نیست، گزارشگر آیو اسپرت لا به لای گزارش قوانین بازی را توضیح می دهد و از دنیای اسنوکر و بازیکنان مطرحش صحبت می کند. مهم ترین مسابقات فرمول یک، موتورسواری، گرند اسلم های تنیس، بسکتبال NBA، همه و همه در آیو اسپرت زنده پخش می شوند. فرقی هم ندارد که صبح زود پخش شود یا آخر شب و نصف شب. با آیو اسپرت محدودیت را فراموش کنید، زنده و باحال ببینید! آیو اسپرت را با هر صفحه نمایشی می شود دید. برای تماشای آیو اسپرت باید ابتدا در آیو عضو شوید، یا می توانید اپلیکیشن آیو را دانلود کنید. همچنین امکان تماشای آیو اسپرت روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ و همچنین آیو باکس(ستاپ باکس آیو) وجود دارد. شبکه آیو اسپرت را فقط از آیو می شود دید.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال: اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب شناسی از رخ‌داد‌های اخیر را ارائه کند.   سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا تیم والیبال ساحلی ایران یک با غلبه بر نیوزلند دو به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا راه پیدا کرد و موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شد.   اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.   پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز تیم بوکس امید ایران در حالی با کسب سه نشان برنز به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد که نخستین حضورش را در این رویداد مهم قاره‌ای تجربه می‌کرد.   دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد سریع‌ترین مرد ایران با ایستادن در مکان پنجم به کار خود در ماده ۱۰۰ متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی پایان داد.   پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان به مصاف کائو چنگ جوی از چین تایپه خواهد رفت.   دو و میدانی بین المللی دبی طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر نمایندگان کشورمان به نشان طلای ۸۰۰ متر مردان و برنز ۱۰۰ متر بانوان در مسابقات دو و میدانی بین المللی دبی دست پیدا کردند.   تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال نشان رسمی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی، پس از ۳۵ سال تغییر کرد.   پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان کشورمان در رده سنی بزرگسالان با قهرمانی مینا قربانی به پایان رسید.   داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند تیم داوری کشورمان قضاوت فینال جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت کرد.   اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان اردوی تیم ملی فوتسال بانوان بزرگسال کشورمان اواخر اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.  

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • اگر به شورولت علاقه داری، این نوا را حتما ببین!