Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره نطق روز گذشته خود در جریان رای اعتماد به وزرای نیرو و علوم گفت: من در صحن مجلس گفتم اتفاقات جالبی امروز افتاده است، اصولگرایان از وزرای دولت حمایت می‌کردند و اصلاح‌طلبان به آنان نقد داشتند.

وی ادامه داد: گفتم معلوم نیست آقای روحانی اصولگرا شده یا اصولگرایان ما اصلاح‌طلب شده‌اند و شایدم هر دو اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در ادامه با بیان این که در نطق خود گفتم معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است، ادامه داد: آقای روحانی توجه کند که هیچ اصولگرایی به او رای نداده است؛ آنان در جمنا جمع شدند و آقای رئیسی را مطرح کردند.

وی تاکید کرد: همه اصلاح‌طلبان یک پارچه پشت سر آقای روحانی بودند لذا پایگاه رأی او اصلاح‌طلبی است و باید به این نکته توجه کند و آدرس آن را از یاد نبرد.

کواکبیان خاطرنشان کرد: ممکن است آقای رئیس‌جمهور بگوید من دیگر رأی نمی‌خواهم خیلی خب اما اصلاح‌طلبان که در آینده رأی می‌خواهند.

وی با بیان این که اگر مردم را از آمدن به پای صندوق‌های رأی مایوس کنیم یعنی اصلاح‌طلبان باید بروند و در خانه بنشیند، عنوان کرد: هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گسترده‌تر باشد اصلاح‌طلبان پیروزتر هستند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پاسخ به این سوال که با توجه به دیداری که رئیس‌جمهور با جامعه روحانیت داشته آیا امکان دارد او به سمت اردوگاه اصولگرایان بازگردد، گفت: آقای روحانی اساسا هیچ‌گاه خود را اصلاح‌طلب نخواند و نگفت که من اصلاح‌طلب هستم اما انتظار این است که شعارهای اصلاح‌طلبانه دوران انتخابات را این روزها مرور کند.

وی ادامه داد: راه برون رفت اصلاح‌طلبان تقویت حزب است باید ببینیم چند حزب پای کار داریم. ۱۵۷ نفر با ما عکس یادگاری گرفتند زنبیل را جای دیگر گذاشتند. باید ببینیم چند اصلاح‌طلب قرص و محکم داریم آن وقت بیاییم پای کرد.

کواکبیان تاکید کرد: اساسا دولت و مجلس هیچ کدام حزبی نیستند که باید این نقیصه برطرف شود

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است

ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین مسئله فرهنگی کشور در تحقق شعارهای سال را توجه مردم به مسئله حمایت از تولیدات و محصولات وطنی دانست.

حمیدرضا قانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ایده اصلی طرح شعار سال توسط مقام معظم رهبری ذاتاً یک امر فرهنگی و فرهنگ‌ساز است و پیش از آنکه شعار مطرح شود، باید در مقام راهبرد قرار بگیرد و کلان حرکت جامعه را تنظیم و هدایت کند که در بطن خود به فرهنگ‌سازی و جهت‌گیری‌های فرهنگی متناسب با شعار سال توسط مردم و مسئولان منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته که عمده شعارها رنگ و بوی اقتصادی داشته‌اند، به الزامات فرهنگی تحقق آن راهبرد اقتصادی کمتر توجه شده است، افزود: در سال ۱۳۹۷ رهبری معظم انقلاب در شعار سال حمایت از کالای ایرانی را مطرح کردند و آن را مهم‌ترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی دانستند و به واقع  مهم‌ترین مسئله فرهنگی کشور ما در تحقق شعارهای اقتصادی توجه مردم به مسئله حمایت از تولیدات و محصولات وطنی است.

قانعی با تصریح اینکه در کشور ما فرهنگ استفاده و حمایت از کالای وطنی همچنان در میان مردم نیازمند تقویت است، گفت: در شرایط کنونی حمایت از کالای داخلی در اقتصاد ایران حرف اول را می‌زند. این امر نیاز به بسترسازی و تولید محتوای فرهنگی مداوم جهت حمایت از کالای داخلی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: تمرکز بر تولید محتوای خلاقانه، افزایش کیفیت محصولات و پایبندی مسئولان و چهره‌های ملی به استفاده از تولیدات داخلی و همچنین نشان‌سازی برای تولیدات ملی فاخر و رقابت‌پذیر و جبران برخی از این هزینه‌ها توسط دولت می‌تواند کمک ارزشمندی به تولید ملی باشد.

وی با بیان اینکه  در بخش دوم شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) علاوه بر توجه به جهش تولید راهبرد جدیدی به نام مشارکت مردم نیز مطرح می‌شود، افزود: مشارکت مردم وجوه مختلفی خواهد داشت. یکی از آن‌ها قطعا اهتمام به مصرف کالای داخلی و توجه به فرهنگ مصرف کالای وطنی توسط مردم است اما مسئله مهم‌تر بستر سازی و فراهم کردن زمینه حضور مردم در امر تولید است. رفع موانع و بروکراسی‌های مرسوم، تسهیل فرآیندهای صدور مجوز و بسیاری از اقدامات تشویق‌کننده و ترغیب‌کننده مردم به مشارکت در امر تولید سیاست مترقی و پیشروانه‌ای است که رهبر معظم انقلاب حکیمانه و هوشمندانه در شعار سال به آن اشاره می‌کنند.

قانعی با بیان اینکه در واقع شعار بازگشت به مردم راهبرد قطعی و ناگزیر جمهوری اسلامی در همه ابعاد است، گفت: طی سالیان گذشته هرکجا امورات به مردم واگذار شد، نتایج شگرفی مشاهده شد و موفقیت‌های چشمگیری حاصل شد؛ اینکه مردم در همه ابعاد مسائل اقتصادی مشارکت داده شوند، نه اینکه صرفا به‌عنوان لایه‌های پایینی و اقدام‌کنندگان میدانی به مردم نگاه شود باید در دستور کار قرارگیرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس اظهار کرد: مشارکت مردم در لایه‌های تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری، لایه‌های اقدام و اجرا و در نهایت  نظارت و اصلاح فرآیند قطعا راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است