Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آئین افتتاح نمایشگاه پدافند غیرعامل استان هرمزگان، شناخت هرچه بیشتر جامعه از پدافند غیرعامل را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: مردم باید با پدافند غیرعامل بیشتر آشنا شوند تا بتوانند در شرایط لازم بهترین اقدام را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل را در ارتقاء سطح آگاهی مردم از این مقوله موثر خواند و افزود: تک تک افراد باید با پدافند غیرعامل آشنا باشند و برپایی این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در شناخت درست مردم کمک شایانی کند.

اکرمی اضافه کرد: حضور دانش آموزان و دانشجویان در نمایشگاه پدافند غیرعامل و آشنایی با حوزه‌های متعدد آن می‌تواند فرهنگ‌سازی مناسبی در این زمینه ایجاد کند تا نسل آینده ما تسلط و شناخت بیشتری از پدافند غیرعامل و تاثیرات آن در جامعه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: اینکه هنوز بخش عظیمی از جامعه ما ندانند که پدافند غیرعامل چیست، به معنی عدم معرفی درست آن به مردم است و باید مردم از ضرورت آشنایی درست پدافند غیرعامل آگاه شوند و بدانند که آگاهی در این زمینه می‌تواند در بسیاری مواقع جان عده زیادی را از خطرات پیرامون نجات دهد.

وی تاکید کرد: زمانی می‌توان به مسئولان پدافند غیرعامل استان نمره قبولی داد که در حوادث و اتفاقات عملکرد مثبتی داشته باشند و به قول معروف خودشان را در شرایط دشوار نشان دهند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در این نمایشگاه دستاورد‌های ۱۲ کارگروه شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان در حوزه‌های انرژی، آب، ارتباطات، سلامت، امداد و نجات به نمایش درآمده است.

سید عبدالمحمد سجادی افزود: علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر و عصر‌ها از ۱۵ تا ۱۸ بعدازظهر می‌توانند به سالن فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس مراجعه کنند.

وی گفت: جشنواره تولیدات علمی و هنری پدافند غیرعامل پایان آذرماه در بندرعباس برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند تا ۱۷ آذر آثار خود را در زمینه شعر، داستان، عکاسی، فیلم و پوستر به دبیرخانه جشنواره واقع در استانداری هرمزگان ارسال کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در هفته پدافند غیر عامل ۱۲۰ طرح و رزمایش و سه همایش بزرگ در هرمزگان برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است