Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@10:55:53 GMT

پدر جنایتکار نوزاد 2 ماهه اش را به دیوار کوبید

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۳۴۴۵

رویداد۲۴-مرد 34 ساله ای که در یک اقدام جنون آمیز، نوزاد دو ماهه اش را به دلیل گریه صبحگاهی به دیوار کوبید و او را به طرز فجیعی کشت.   مرد 34 ساله ای که در یک اقدام جنون آمیز، نوزاد دو ماهه اش را به دلیل گریه صبحگاهی به دیوار کوبید و او را به طرز فجیعی کشت، صبح روز گذشته در حالی به ارتکاب جنایت اعتراف کرد که با سوالات تخصصی و فنی قاضی ویژه قتل عمد، در چاه عمیق تناقض گویی افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح روز گذشته، قاضی ویژه قتل عمد برای انجام بررسی های میدانی و تحقیق درباره پرونده ای جنایی به یکی از شهرک های حاشیه مشهد عزیمت کرده بود تا در محل ارتکاب جرم به اسناد و مدارک محکمه پسند دست یابد. در حالی که مقام قضایی از سپیده دم مشغول تحقیق درباره پرونده جنایی بود، ناگهان صدای زنگ تلفن همراه وی، سکوت صبحگاهی را شکست و ماموران انتظامی از ماجرای مرگ مشکوک نوزاد دو ماهه ای در مرکز درمانی خبر دادند.عقربه های ساعت به هشت صبح نزدیک می‌شد که قاضی «کاظم میرزایی» به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی، عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد شدند تا این موضوع را از نزدیک بررسی کنند. پزشکان بیمارستان در حالی از مرگ پسر دو ماهه خبر دادند که آثار کودک آزاری روی گردن و سر وی مشهود بود.قاضی با تجربه ویژه قتل عمد با دیدن خراشیدگی کنار گردن و کوفتگی که روی سر «بنیامین» وجود داشت بلافاصله پی به ارتکاب جنایتی هولناک برد و با استفاده از شیوه های فنی و قضایی به تحقیق در این باره پرداخت. ابتدا مقام قضایی از پدر و مادر نوزاد که او را به بیمارستان رسانده بودند سوالاتی کرد. آن ها که گویی سخنان شان را با یکدیگر چند بار مرور کرده بودند به قاضی میرزایی گفتند: «صبح زود در حال خوردن صبحانه بودیم که ناگهان احساس کردیم چیزی در گلوی نوزاد گیر کرده است.بعد هم حال او وخیم شد که بلافاصله به بیمارستان رساندیم. در این هنگام قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب از مادر کودک سوال کرد: پس این خراشیدگی ها را چه کسی روی سر و صورت فرزندتان ایجاد کرده است؟ مادر که با شنیدن این سوال دست و پایش را گم کرده بود پس از مکث کوتاهی گفت: نمی دانم! حتما در بیمارستان ایجاد شده است. پسرم زنده بود که او را به مرکز درمانی آوردیم اما حالا می گویند فرزند شما فوت کرده!! قاضی ویژه قتل عمد که دیگر یقین داشت جنایت هولناکی در پی کودک آزاری رخ داده است، دامنه تحقیقات را به محل زندگی زوج مذکور کشاند.مادربزرگ نوزاد به مقام قضایی گفت: قبلا دامادم نوزاد را اذیت می کرد و گاهی او را کتک می زد! گزارش اختصاصی خراسان حاکی است، قاضی میرزایی با شنیدن این جملات، دستور بازداشت زوج مذکور را صادر کرد و از پزشکان قانونی خواست علت مرگ نوزاد را اعلام کنند. اما هنوز نظریه پزشکی قانونی به دادسرا گزارش نشده بود که قاضی ویژه قتل عمد با پوشه ای از اسناد و مدارک مستند پشت میز قضاوت نشست و مادر 22 ساله نوزاد را سوال پیچ کرد. قاضی گفت: طبق اظهارات همسایگان که در پرونده وجود دارد شما همسر دوم «ح-ح» هستی و او گاهی فرزند شما را کتک می زد به طوری که صدای گریه های وحشتناک نوزاد را همسایگان شما نیز شنیده اند! زن جوان با مشاهده مدارکی که فکر نمی کرد در طول دو ساعت جمع آوری شده باشند به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: همسرم معتاد بود که از او طلاق گرفتم و با این مرد 34 ساله  افغانی  ازدواج کردم ولی او گاهی «بنیامین» را کتک می زد. امروز (دیروز) هم حدود ساعت پنج بامداد از خواب بیدار شدم و چای نبات برای پسرم درست کردم چرا که قصد استحمام داشتم و امکان داشت در این مدت پسرم از خواب بیدار شود. به همین دلیل به همسرم گفتم: وقتی «بنیامین» بیدار شد و گریه کرد، چای نبات به او بدهد تا ساکت شود! ولی چند دقیقه بعد از داخل حمام ناگهان صدایی را شنیدم که انگار شیئی محکم به زمین افتاد البته حدود سه بار این صدا را شنیدم! وقتی هراسان بیرون آمدم، دیدم پسرم بی هوش است و دستانش به یک طرف می افتاد.

بلافاصله او را به درمانگاه رساندیم ولی دیگر نفس نمی کشید! البته قبلا هم همسرم او را با دست کتک می زد یا گلویش را می گرفت اما امروز خیلی محکم او را زده بود به طوری که صدایش را از داخل حمام شنیدم! و بعد فهمیدم که او پسرم را سه بار به دیوار کوبیده است! وی در پاسخ به سوال دیگر قاضی میرزایی که پرسید چرا ماجرای کتک زدن فرزندت را به اورژانس اجتماعی بهزیستی یا مراکز دیگر اطلاع ندادی؟ گفت: همسرم مرا تهدید می کرد و می گفت: وای به حالت اگر کسی از این موضوع چیزی بفهمد. من هم می ترسیدم! بنابرگزارش خراسان، در پی اعترافات این زن جوان، پدر کودک نیز مقابل میز قضاوت قرار گرفت و بعد از آن که فهمید دیگر همه چیز لو رفته است گفت: من در واقع با همسر دیگرم زندگی می کنم و از او صاحب فرزند 10 ساله ای هستم! اما از گریه های «بنیامین» خسته شده بودم! امروز صبح هم وقتی از خواب بیدار شد و مادرش را ندید شروع به گریه کرد. من که دیگر عصبانی شده بودم او را بلند کردم و چند بار به زمین کوبیدم به طوری که بخشی از بدنش روی فرش قرار گرفت و سرش به زمین اصابت کرد. با اعترافات صریح مرد «دو زنه!» در جلسه بازپرسی، قاضی کاظم میرزایی با صدور قرار بازداشت موقت، وی را در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد تا تحقیقات درباره زوایای تاریک این پرونده جنایی و همچنین چگونگی قتل نوزاد دو ماهه ادامه یابد.

خراسان

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین اقدام حاکمان آمریکای جنایتکار و شرکای خبیث‌اش را به شدت محکوم کرده و حمایت قاطع و سلام خود را از جنبش‌های بیدار دانشجویی استان قزوین به همسنگران و دانشجویان بیدار جهان اعلام می‌دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین در بیانیه‌ای اقدام حاکمان آمریکای جنایتکار و شرکای خبیث اش را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ/ و اگر مؤمنید، سستى مکنید و غمگین مشوید، که شما برترید»
(سوره مبارکه آل عمران/ آیه ۱۳۹)

Do not weaken or grieve: you shall have the upper hand, should you be faithful

بار دیگر حاکمان کشور‌های غربی خوی وحشی گری خود را به نمایش گذاشتند؛ روز‌های گذشته جامعه جهانی شاهد تبلور بلوغ و انسانیت جنبش‌های دانشجویی ایالات مختلف آمریکا در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت همیشه قهرمان فلسطین است.

شکل‌گیری، تثبیت و استمرار این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده و علاوه بر آن، فردایی آکنده از آگاهی و ظلم ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد.

اما خوی وحشی گری حاکمان کشور‌های غربی، به خصوص آمریکای جنایتکار این اقدام شجاعانه و انسان دوستانه جنبش‌های بیدار دانشجویی را به وحشی‌ترین حالت ممکن سرکوب کرد.

با صراحت می‌گوییم، دستگیری و سرکوب دانشجویان آمریکایی گواهی بر ادعای کذب آزادی بیان و احترام به جایگاه دانشجو و دانشگاه است. اثرات منفی و اهانت به دانشجو و حریم مقدس دانشگاه توسط آمریکای مدعی حقوق بشر و آزادی بیان گریبان او و رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت.

ما دانشجویان استان قزوین اعلام می‌داریم؛ در راستای خیزش سراسری جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا از هرگونه حمایت دریغ نکرده و خود را در کنار شما مبارزانِ بیدار بر علیه ظلم و ستم رژیم جنایتکار صهیونیستی در غزه می‌دانیم، زیرا شما را در کانونی‌ترین نقطه مبارزه بر علیه رژیم غاصب می‌دانیم که مانند همه مجاهدان جان برکف در صف اول جهاد حضور یافته اید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین این اقدام حاکمان آمریکای جنایتکار و شرکای خبیث اش را به شدت محکوم کرده و حمایت قاطع و سلام خود را از جنبش‌های بیدار دانشجویی استان قزوین به همسنگران و دانشجویان بیدار جهان اعلام می‌دارد.

وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ (سوره مبارکه حج، آیه ۴۰)

دیگر خبرها

  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!