Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره امورحمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کردستان از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

فرهاد کاظمی، رئیس اداره امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار کرد: یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) برطرف شدن موانع تحصیلی و فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اختصاص 15 میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال تحصیلی جاری خبر داد و عنوان کرد: هشت میلیارد ریال از این مبلغ در جهت تأمین اقلام تحصیلی موردنیاز و همچنین کمک به خرید پوشاک و هزینه ثبت‌نام در مؤسسات آموزشی به دانش آموزان و هفت میلیارد ریال دیگر نیز به کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان نیازمند کردستانی اختصاص داده‌شده ست.

 

وی با بیان اینکه 9 هزار دانش آموز و دانشجو نیازمند از خدمات تحصیلی کمیته امداد بهره مند هستند، اذعان کرد: خدمات تحصیلی این نهاد به هفت هزار دانش‌آموز و 2 هزار دانشجو باهدف ارتقا سطح تحصیلی فرزندان خانوارهای تحت حمایت با اولویت مناطق محروم، روستایی و کم برخوردار از امکانات در سال جاری ارائه شده است.

 

رئیس اداره امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان همچنین گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی جهت برطرف شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت انجام می‌گیرد تا آنها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

 

کاظمی، کمک به دانش آموزان مستعد و نیازمند را موجب تقویت روحیه خود باوری و اعتماد در آنها دانست و افزود: یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند در ابتدای سال تحصیلی آنها را با روحیه مضاعف در کسب علم ودانش مصمم تر کرده و محیط مدرسه را تبدیل به مکانی با آرامش و مناسب شکوفایی استعداد های آنها می کند.

 

وی، به مشارکت مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه ها نیز اشاره و خاطر نشان کرد: 10 میلیارد ریال کمک از طریق خیران در جشن عاطفه های امسال جمع‌آوری و در بین دانش آموزان نیازمند این استان توزیع شد.

 

این مقام مسئول یادآوری کرد: همچنین ۵۵۰ میلیون تومان دیگر نیز در قالب نوشت‌افزار از طریق خیران تهرانی به دانش آموزان نیازمند کردستانی اهدا شد.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم

هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاتم از بهره برداری پنل‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی در منزل ۶۷ مددجوی روستایی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال۱۴۰۳ خبر داد

وی اظهار داشت: ۱۲۰ پنل خورشیدی درشهرستان خاتم ازابتدای سالجاری د رحال نصب است که ۶۷پنل درروستای بختیاری نصب می‌شود.

هاشمی پور ادامه داد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرات گفت: این پنل‌ها باپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰میلیون تومان بابازپرداخت هفت ساله است که هر پنل خورشیدی توانایی تولید ۵ کیلو وات در ساعت برق را دارد.

وی بیان کرد: در این طرح پس از نصب پنل ورود انرژی برق تولیدی به مدار، به طور متوسط در سال اول دو میلیون تومان و بعد از ۵ سال تا پنج میلیون تومان برای هر خانوار درآمد دارد.

هاشمی افزود: اجرای این پروژه‌ها به لحاظ فیزیکی فعالیت سختی برای مددجو ندارد و تنها باید افراد در حفظ و نگهداری آن دقت کافی را داشته باشند و به تمامی افراد بهره‌مند از طرح، آموزش لازم داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی