Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فنی و حرفه ای آران و بیدگل گفت: شهرستان با وجود بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی، به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیازمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ حبیب الله پورابراهیمی، با بیان این که آموزش فنی و حرفه ای آران و بیدگل باید در چند گروه اصلی نساجی، گردشگری و کشاورزی تقویت شود تصریح کرد: آران و بیدگل یک شهرستان صنعتی است و با وجود بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی، به آموزش های فنی و حرفه ای در زمینه صنعت فرش و نساجی نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فنی و حرفه ای آران و بیدگل اضافه کرد: تلاش داریم با تاسیس مرکزی در شهرک صنعتی، نیروهای مورد نیاز صنایع را آموزش دهیم.

وی بافندگی، تعمیر دستگاه های بافندگی و حسابداری تخصصی حوزه صنعت فرش را نیازهای شهرک های صنعتی دانست و اظهار کرد: کشاورزی با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی باید شیوه های نوین آبیاری و کشت را در پیش گیرد.

پورابراهیمی گفت: گردشگری یکی دیگر از عرصه های مهمی است که شهرستان با وجود جایگاه قابل توجه خود، نیروی متخصص در این زمینه ندارد، با این حال علاوه بر اداره میراث فرهنگی، مرکز فنی و حرفه ای نیز آموزش هایی را برای راهنمایان گردشگری برگزار کرده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای با بیان این که به صورت متغیر کلاس های آموزشی مرکز در ۴۵ تا ۶۰ رشته برگزار می شود اضافه کرد: ما در صورت اعلام آمادگی گروه ها و افراد مختلف برای برگزاری کلاس های فنی در زمینه های مختلف آمادگی داریم.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل