Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی بیان کرد: به مناسبت ایام اربعین حسینی و راهپیمایی اربعین راه اندازی درمانگاه و بیمارستان در هر مرز، همچنین به تعداد کافی آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، موتورآمبولانس و بالگرد در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، پیرحسین کولیوند، معاون وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی امروز در حاشیه مراسم بهره داری از  پروژه های اورژانس خراسن جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی های بهداشتی و درمانی انجام شده برای استقبال از زائران اربعین حسینی اظهار کرد: در این راستا در هر مرزی یک بیمارستان صحرایی برای بحث های بیولوژیک و هسته ای شیمایی راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همچنین در هر مرز یک بیمارستان سیار برای بحث های ژنرال راه  اندازی می شود.

 

معاون وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی بیان کرد: به مناسبت ایام اربعین حسینی و راهپیمایی اربعین راه اندازی درمانگاه در هر مرز، همچنین به تعداد کافی آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، موتورآمبولانس و بالگرد در نظر گرفته شده است.

 

 

کولیوند گفت: همکاران ما در راستای مبارزه با بیماری ها تمام مسیرهایی که زائران اربعین در کل کشور طی می کنند را پوشش می دهند، به خصوص رستوران ها، اغذیه فروش ها و مراکز بین راهی از چشم تیزبین نیروهای ما دور نخواهند بود.

 

 رئیس سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: در مسیر برگشت نیزبحث غربالگری و کنترل بیماری های واگیر با جدیت ویژه و کنترل کامل دنبال می شود .

کنترل بیماریهای زائرین در مسیر برگشت 

 

وی  با اشاره به اینکه در مسیرهای کرمانشاه و قصر شیرین هر 10 کیلومتر آمبولانس و هر 15  کیلومتر اتوبوس آمبولاس مستقر خواهد شد، عنوان کرد: در مرزهای اهواز تا چزابه و ایلام تا مهران نیز همینجوری خواهد بود و در  شهرهای خرم آباد و همدان نیز که به عنوان پشتیبان هستند همینگونه خدمت ارائه می دهند.

 

کولیوند تصریح کرد: در سراسر کشور نیز پایگاه های اورژانس با استقرار زائران اربعین را پوشش خواهند داد.

 

مشاور وزیر بهداشت همچنین از حضور متخصصین ایرانی در عراق خبر داد و گفت: در کشور عراق نیز تعدادی متخصص جراحی عمومی زنان، ارتوپد، مغز و اعصاب، طب اورژانس، داخلی، قلب و بسیاری از متخصص هایی که مورد نیاز بود در اختیارشان قرار داده شده و در بیمارستان های عراق مستقر شده اند.

 

کولیوند با بیان اینکه در  کربلا و نجف پزشکان ما مستقر خواهند شد، عنوان کرد: در بین مسیر نیز هلال احمر پایگاه ها، درمانگاه ها و موکب هایی برای ارائه خدمات درمانی مستقر خواهند کرد.

 

وی اذعان کرد: در  بین مرز مهران تا نجف بیمارستان صحرایی بسیار مجهز از طرف کشور ایران حضور دارد.

 

رئیس اورژانس کشور گفت: درچهار قرارگاه بهداشت و درمان عراق نیروهای ما حضور دارند تا بتوانند لحظه به لحظه درمان را رصد و پایش کنند.

 

کولیوند بیان کرد: علاوه بر این 40 نفر از متخصان بهداشت و مدیریت بیماری های واگیر کشور در عراق حضور دارند و به آن ها کارت شناسایی عراقی داده شده تا بتوانند تمام مواکب را نظارت و کنترل کنند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین مدرسه فریلنسری در کشور، توسط دانشگاه علم و فرهنگ و ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری راه‌اندازی می‌شود.

سهیل دادخواه، سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ، درباره راه‌اندازی مدرسه فریلنسری گفت: مدرسه فریلنسری دانشگاه علم و فرهنگ با شعار «تجربه دنیایی متفاوت با توسعه اکوسیستم فریلنسری ایران» در راستای گسترش اشتغال جوانان در عصر دیجیتال با رویکرد آینده مشاغل، به دنبال ترویج فرهنگ فریلنسری، توانمندسازی فریلنسرها و توسعه اکوسیستم فریلنسری کشور است.

دادخواه ادامه داد:  این اقدام به دنبال توجه ویژه به نیازها و آینده کارآفرینی در کشور شکل‌گرفته است، تا امکانات آموزشی و پشتیبانی برای افرادی که به دنبال راهکارهای نوآورانه و خلاقانه در حوزه فریلنسری هستند، فراهم شود.

 وی درباره خدمات قابل‌ارائه این مدرسه به پلتفرم‌ها، فریلنسرها، مدرسین و کارفرمایان، گفت: خدمات به پلتفرم‌ها در قالب هدایت کارفرمایان به سمت پلتفرم‌ها، توسعه و ترویج فرهنگ فریلنسری، ترغیب کارفرمایان به واگذاری خدمات به فریلنسرها، ترغیب افراد به فریلنسرشدن، هدایت فریلنسرها به پلتفرم‌ها است.

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ، در همین راستا ادامه داد: همچنین، خدمات به فریلنسرها نیز شامل تعیین صلاحیت حرفه‌ای، کمک به دیده شده فریلنسرهای متخصص و توانمند و ارتقای مهارت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فریلنسرها است.

دادخواه افزود:ی افزود: از خدمات قابل‌ارائه به مدرسین نیز می‌توان به محورهایی چون کمک به دیده شده افراد توانمند، ارتقا سطح مهارت‌های نرم و سخت آنها، تعیین صلاحیت حرفه‌ای مربیان، فضای کار اشتراکی، استودیو تولید محتوا، تأمین زیرساخت‌های کلاس حضوری و غیرحضوری اشاره کرد.

وی به خدمات ارائه شده به کارفرمایان اشاره کرد و گفت: آشنایی با فریلنسرها و نحوه کارکردن با آنها، دسترسی به متخصصین در حوزه‌های مختلف، امکان تبادل نظر و گفتگو در حوزه‌های مختلف نیز خدماتی است که به کارفرمایان ارائه می‌شود.

ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران
 سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار، اضافه کرد: از دیگر ظرفیت‌های این مجموعه ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران است که همه افراد فعال در زیست‌بوم فریلنسری کشور می‌توانند در این بستر حضور فعال داشته باشند.

 دادخواه ادامه داد: اولین رویداد تخصصی فریلنسری در کشور توسط دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دیجیتال ریاست‌جمهوری ۸ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار و جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری