Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: اگر الزامات پدافندغیرعامل بدرستی رعایت شود، یقین بدانید که کشور در مقابل تهدیدات پایدار خواهد بود.

به گزارش ایسنا ، پوربرات که در جلسه شورای اداری زابل سخن می گفت، افزود: برای آن که یک مدیر فهم درستی از پدافندغیرعامل داشته باشد باید  مطالعات خودش را در این زمینه بالاببرد و پس از کسب اطلاعات لازم در این خصوص، آنچه که کسب نموده را سرلوحه کارش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شناخت تهدید یکی از اصول اصلی در بحث پدافند غیرعامل محسوب می شود که باید در ابتدا این تهدیدات بدرستی شناسایی و شناخته شوند تا بتوان در جهت رفع آن راهکاری حساب شده ارائه کرد.

وی در ادامه گفت: انسان‌ها از بدو خلقت تا کنون همیشه از جانب دشمنانشان مورد تهدید بوده اند و در این زمینه اقدامات دفاعی خاص خود را انجام می داده اند.

این مقام مسئول در سازمان پدافندغیرعامل کشور بابیان اینکه امروزه تهدیدات علاوه بر تنوع پیدا کردن،فنی نیز شده اند؛ افزود: برای مقابله با تهدیداتی از این نوع باید در ابتدا ضمن مطالعه دقیق، شناخت درستی از نوع تهدیدات داشته باشیم و پس از آن راهکاری مهندسی درجهت مقابله تهدیدها ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: نوع و شیوه تهدید در اختیار ما نیست، بلکه در اختیار دشمن است و به جهت پیچیدگی تهدیدات، می طلبد تا دانشگاهها اساتید و دانشجویان در مورد تهدیدات مطالعه کنند تا تهدیدات را به خوبی بشناسند.

معاون فنی سازمان پدافند غیرعومل کشور ادامه داد: امروز برای مقابله با تهدیدات باید بااستفاده از شگردهای جدید کار کنیم.

پوربرات خطاب به مهندسان، مدیران و مسئولان گفت: شمایی که پروژه های عمرانی،توسعه ای، زیربنایی و زیرساختی و... را در کشور اجرا می کنید باید آگاه باشید که تمام نقاط آسیب پذیر پروژه تحت نظارت و اجرای شما باید بدرستی شناسایی و مطالعه شود و متناسب با آن باید راهکاری اصولی ارائه شود تا دشمن نتواند ضربه وارد کند.

وی افزود: باید شهرها و روستاها به گونه ای طراحی و ساخته شوند که الزامات پدافند غیر عامل در آنها رعایت شود چرا که در صورت درست اجرایی شدن الزامات پدافند، می‌توان شهر و یا روستایی داشت که آسیب ناپذیراست.

وی در ادامه گفت: برای اینکه بتوانیم در مقابل تهدیدات پیشرفته دشمن مقابله کنیم باید پژوهش کنیم که براین اساس، پژوهشهای مهندسی یکی از اقدامات بسیارخوب سازمان پدافندغیرعامل می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین پیوستند.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روز‌ها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی می‌گذرد، نشان می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیرو‌های گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • محکومیت بازداشت دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • (تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو