Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه طرقبه- شاندیز بر ضرورت تشکیل هسته جهادی در هر روستا اشاره و تاکید کرد: هسته های جهادی پل ارتباطی بین سپاه شهرستان کمیته امداد و آستان قدس هستند تا بتوانند در حل مشکلات اقتصادی در روستاها و در سطح کلان شهرستانها، موفق عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، قدیر اسدزاده شاندیز صبح امروز در همایش دهیاران و معتمدین روستاهای شهرستان طرقبه- شاندیز گفت: اقتصاد مقاومتی، تنها راه نجات اقتصاد ایران و جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اولین مسئله در بحث اقتصاد مقاومتی خود اتکائی می باشد افزود: در عرصه اقتصاد مقاومتى، در نظرداریم که تولید کنندگان و مدیریت فروش غرفه ها را در گروهى تحت عنوان،کارگروه اقتصاد مقاومتى به صورت شناسنامه‌دار سازماندهی کنیم.

 

اقتصاد مقاومتی، تنها راه نجات اقتصاد ایران و جهان است

 

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز با اشاره به نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: این مسئله برای ما اثبات شده که ما باید به جوانان کارآمد خود اتکاء کنیم، به عنوان نمونه، خود اتکائی در صنایع دفاعی را مدیون حضور جوانانی دلسوز و کارآمد همچون شهید تهرانی مقدم هستیم.

 

وی با تأکید بر این که از ابتدای سال برنامه‌ریزی‌های متعددی به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان طرقبه شاتدیز صورت گرفته در ادامه افزود: امروز همه پیشرفت ها وموفقیت ها در زمینه صنایع دفاعی رامدیون اتکاء به نیروی جوان و کارآمد کشور هستیم و قطعا اگر در اقتصاد مقاومتی هم میدان را به جوانان فعال بسپاریم موفق خواهیم بود.

 

وی بر ضرورت تشکیل هسته جهادی در هر روستا اشاره تاکید کرد: این هسته های جهادی پل ارتباطی بین سپاه شهرستان کمیته امداد شهرستان و آستان قدس می باشند تا بتوانند در حل مشکلات اقتصادی در روستاها و در سطح کلان شهرستانها، موفق عمل کنند.

 

در ادامه باتشریح فعالیت های مابین سپاه شهرستان و کمیته امداد شهرستان گفت: در بحث اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در هر روستا و دریافت وام های مرتبط با اشتغال زایی، اولویت با تولیدگرانی است که بتوانند نیروی کار بیشتری را در حوزه اقتصاد مقاومتی فعال کنند و همچنین طرح اشتغال زایی آنها با اقلیم شهرستان و روستای مورد نظر هماهنگی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این‌نشست با تقدیر از تلاش‌های بسیج سازندگی وگروه‌های جهادی درعرصه‌های سازندگی گفت:بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است.
وی افزود:امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستا‌ها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. 
سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی فرمانده سپاه شهرستان خوی در این‌نشست با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی و‌گروه‌های جهادی شهرستان خوی گفت:
درحال حاضر ۲۸۲ گروه جهادی فعال در شهرستان خوی در عرصه سازندگی مشغول خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته هستند 
وی افزود: در یکسال گذشته بسیج سازندگی سپاه خوی بیش از ۵۰ طرح عمرانی را با اعتباری بیش از ۲۰۰میلیاردریال اجرا کرده است 
وی آبرسانی به ۳ روستا و مرمت و بازسازی ۴۱ مسجد خسارت دیده در زلزله‌های خوی، اجرا‌ی طرح‌های تامین آب کشاورزی بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستایی
وی افزود: بسیج سازندگی سپاه در این‌مدت با اجرای۳۶۰ طرح اقتصاد مقاومتی و باپرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بیش از ۶۰۰ نفر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و‌صنعت شغل ایجاد کرده‌است

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 
  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد