Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيت الله نوري همداني گفت: آيات زيادي در قرآن کريم درباره جهاد آمده است که نشان دهنده اهميت اين موضوع است، جهاد و شهادت براي دفاع از اسلام و ايستادگي در برابر دشمن بايد مورد توجه ملت‌هاي مسلمان باشد. به گزارش خبرگزاري تسنيم از قم، آيت الله نوري همداني ظهر امروز در ديدار جمعي از فرماندهان و سربازان سپاه پاسداران با اشاره به آيه‌اي از قرآن کريم اظهار داشت: بايد در برابر دشمن آمادگي فکري و نظامي داشته باشيم و مجهز بوده و سکوت نکنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در زمان رسول خدا(ص) برخي انسان‌ها به جنگ و جهاد در برابر دشمن نرفتند و گفتند هوا گرم است که خطاب به آن‌ها گفته شد آتش جهنم گرم‌تر است، نبايد در برابر کفار سکوت کرد بلکه از همه توان خود براي مقابله با آن‌ها بايد بهره برد.
مرجع تقليد شيعيان با اشاره به آيه‌اي از سوره توبه بيان کرد: آيات زيادي در قرآن‌کريم درباره جهاد آمده است که نشان‌دهنده اهميت اين موضوع است، جهاد و شهادت براي دفاع از اسلام و ايستادگي در برابر دشمن بايد مورد توجه ملت‌هاي مسلمان باشد، جهاد بسيار مهم است و تخلف از جهاد گناه بزرگي است.
آيت‌الله نوري‌همداني با تاکيد بر لزوم ترويج علوم ديني عنوان کرد: بايد از هر شهري افرادي وارد حوزه‌هاي علميه شوند و احکام اسلامي را فرابگيرند و آن را نشر دهند، در قرآن کريم جهاد براي مقابله با دشمن و کوچ کردن از شهري به شهر ديگر براي فراگيري علوم ديني مورد تاکيد قرار گرفته است.
استاد سطوح عالي حوزه علميه تصريح کرد: نهج‌البلاغه کتاب بسيار با ارزشي است که بايد به آن توجه شود، در اين کتاب الهي خطبه‌هاي اميرالمؤمنين (ع) در زمينه جهاد آمده است که بايد مورد توجه باشد.
وي افزود: برخي معتقد هستند دين اسلام همان نماز و روزه است و نبايد کاري به سوريه و عراق داشته باشيم، اين افراد همان خوارج هستند، امروز زمان هوشياري و بيداري و استقامت است چون اين انقلاب زمينه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع سوریه ویدیویی از حمله به تروریست‌ها منتشر کرد. خودروهای زرهی تروریست‌ها در این حمله هدف قرار گرفت.

دریافت 21 MB به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • ۹ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی