Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@21:48:40 GMT

حسینی پرونده نفت را ببندد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۰۸۵۳

حسینی پرونده نفت را ببندد

به گزارش وانانیوز،  محسن سیدی در گفت‌‌وگویی،‌درمورد اینکه امروز روز آخری است که باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارند با طلبکاران خود تسویه حساب کنند و آیا باشگاه نفت ا‌قدامی با آنها بابت تسویه انجام داده است، عنوان کرد: من و غلام حسنوی به عنوان نماینده طلبکاران به باشگاه مراجعه کردیم اما متاسفانه هیچکس در باشگاه حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام قبلی آخرین مهلت برای تسویه با طلبکاران 8 آبان است تا با شگاه‌ها بتوانند مجوز حرفه‌ای بگیرند و در لیگ قهرمانان حضور یابند اما هیچ اقدامی از سوی مسئولان باشگاه نفت انجام نمی‌شود.

وی درمورد اینکه آیا واقعا هیچکسی در باشگاه حضور ندارد تا راه حلی برای این مسئله مشخص کند، تصریح کرد: ما به اینجا آمدیم و فقط مسئولان دفتری حضور دارند. به منشی باشگاه می‌گوییم مسئولان کجا هستند که می‌گویند آنها به دنبال امور مالیاتی و کارهای دارایی هستند. ما می‌دانیم این کارها دیروز تمام شده و باید در فرصت امروز طلب‌ها را پرداخت می‌کردند اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است. حتی در این مدت رضایت یک نفر را جلب نکردند. در این مدت اگر رضایت یکی دو نفر را جلب می کردند هم خوب بود اما در فرصت 4-5 ماهه گذشته هیچ اقدامی صورت نگرفته و انگار قصدی برای تسویه حساب وجود ندارد. باشگاه استقلال حداقل فراخوانی زده تا طلبکاران برای بدهی‌های خود مراجعه کنند اما باشگاه نفت هیچ اقدامی نمی‌کند از سیدشریف حسینی رئیس مجمع می‌خواهم پرونده نفت را ببندد. همه ما خسته شده ایم و فوتبال ایران به خاطر این اتفاقات تابلو شده است. این درست نیست که ما دائم روبروی هم بایستیم. مربی یک معلم است و خوب نیست معلم دائم به دنبال پولش از این دفتر به آن دفتر برود.

مربی سابق نفت درمورد اینکه با این شرایط باشگاه نفت منحل می‌شود، عنوان کرد: ما به هیچ وجه دوست نداریم باشگاهی حذف شود چرا که دیدید استقلال خوزستان سال قبل با وجود مشکلات فراوان در آسیا از گروه خود صعود کرد. جوانان ایرانی نشان دادند در سختی‌ها نتایج خوبی می‌گیرند و بهترین کیفیت را دارند. متاسفانه نظارت درستی وجود ندارد. کسی که می‌خواهد باشگاهی را بخرد باید ابتدا 40-50 درصد پول را پرداخت کند اینکه من خودم را به عنوان خریدار معرفی کنم 200 میلیون خرج کنم و بعد از این که مطرح شده‌ام دائم بگویم چیزی به نام من نشده که بخواهم هزینه‌ای را تقبل کنم درست نیست. اگر اینطور باشد من هم می‌توانم تیم‌داری کنم. از مهدی تاج، سعید فتاحی،‌ شیرازی و شریف حسینی می‌خواهیم به مشکل ما رسیدگی کنند. شریف حسینی شخصیت بالایی دارد و به عنوان فردی که خودش هم ورزشی بوده می‌تواند این داستان‌ها را به اتمام برساند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد کتاب مویه های آمو

پنجمین همایش ادبی از بلخ تا نیشابور به همت انجمن ادبی خانه مولانا و حوزه هنری استان قم با رونمایی و نقد کتاب مویه‌های آمو اثر سیدسکندر حسینی بامداد در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد.

این همایش با حضور شاعران و نویسندگان ایران و افغانستان و با هدف شناخت بهتر و عمیق‌تر شعر امروز افغانستان برگزار شد.

در این همایش حسین محمدی مبارز، طهماسبی خراسانی‌ و سید حسین فصیحی با اجرای سیدعلی نقیب به نقد و بررسی مجموعه شعر مویه‌های آمو پرداختند.

منتقدین به کشف مضامین و خلق آثار موفق در زمینه‌های مختلف آیینی، اجتماعی و عاشقانه، سلیس بودن و به‌روز بودن زبان، بلخ‌گرایی و هویت تمدنی، انتخاب درست واژگان در شعر و انتخاب مناسب عنوان کتاب و تناسب آن با سروده‌های اجتماعی و عاشقانه اشاره کردند.

در این محفل ادبی سیده تکتم حسینی، احسان‌الله بدخشانی، شفیق صادقی، اعلا امیری، مژگان فرامنش، اسحاق ثاقبی داراب، معصومه جمالی، مجتبی خرسندی و سید سکندر حسینی بامداد (نویسنده مجموعه شعر مویه‌های آمو) شعرخوانی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷