Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج زاهدپور در گفتگو با امتداد نیوز اظهارداشت: با بسیج همه امکانات دولتی و نیروهای مردمی و تمام توان در حال اطفای حریق در مراتع و منابع طبیعی بخش طارم هستیم.

زاهدپور از مشارکت و تلاش چشمگیر نیروهای محلی و مردمی برای اطفای حریق قدردانی کرد و گفت: آتش سوزی در مراتع ارتفاعات صعب العبور طارم سفلی حدفاصل امام زاده یحیی (ع) و حسین آباد با تلاش ۴۸ ساعته موقتا مهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی کشاورز کلهر بخشدار طارم سفلی هم در گفتگو با امتداد نیوز اظهارداشت:باتلاش عوامل مدیریت بحران، بخشداری، منابع طبیعی، محیط زیست، جمعیت هلال احمر، نیروهای لشکر۱۶ زرهی قزوین، نیروی انتظامی، نیروی بسیج، دو فروند هواپیمای سم ‌پاش متعلق به شرکت خدمات هواپیمایی و نیروهای مردمی از روستاهای اطراف حریق به طور موقت مهار شده است.

کشاورز کلهر تصریح کرد: به علت خشکی مراتع و وزش باد گرم پس از اطفا آتش برای چندمین  بار مجددا آتش زبانه می کشد و کار مهار کامل را سخت تر کرده است و علیرغم آن که با تلاش عوامل حاضر در محل و نیروهای مردمی با ایجاد آتش بر از سرایت آتش به جنگل های داغداغانلو و کمررود و حسین آباد جلوگیری شده اما متاسفانه بیش از۱۵۰ هکتار از مراتع و اراضی ملی محدوده حسین آباد در آتش سوخته است.

بخشدار طارم سفلی ضمن  تشکر از همه کسانی که در محل حریق حضور یافته اند اعم از نیروهای امدادی و نیروهای مردمی از عموم اهالی طارم درخواست کرد ضمن کمک به اطفا کامل حریق، از روشن کردن آتش در
مناطق خشک اکیدا پرهیز کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج