Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خطاب به بازیکنان تیم جوانان ایران گفت: توصیه‌ای را همیشه به بازیکنان تیم ملی هم دارم و آن هم این است که همه کار‌ها را با هم انجام بدهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان،کارلوس کی‌روش که در تمرین تیم فوتبال جوانان حضور یافته بود در جمع بازیکنان و مربیان این تیم اظهار داشت: چند کلام خیلی کوتاه می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراموش نکنید وقتی لباس مقدس تیم ملی را به تن می‌کنید، افراد زیادی پشت سر شما قرار دارند و نگاه‌های زیادی دنبال شماست. در درجه اول، مربیان شما و کادری که شما را انتخاب کردند و امیدشان به شماست، خانواده‌های شما و... وقتی این لباس را به تن می‌کنید هم‌تیمی‌های‌تان اعتماد لازم را به شما دارند، هواداران و ... پس باید تلاش کنید که این افراد را ناامید نکنید.

وی افزود: هیچ وقت راجع‌به خودتان فکر نکنید و در درجه اول باید به صحبت‌ها و دستور‌های مربی‌تان گوش کنید. همان‌طور که گفتم نگاه مردم و هواداران به شماست و همیشه باید حواس‌تان به این باشد. در زمین همیشه باید روحیه جنگجویانه داشته باشید. مهم‌ترین مطلب هم این است که به خودتان و تیم‌تان افتخار کنید، چون نتیجه دست خداست. وقتی بازی تمام می‌شود باید مطمئن باشید کاری کردید که هواداران، مربیان و خانواده‌تان به شما افتخار کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: توصیه‌ای برای شما دارم. همان‌طور که این توصیه را همیشه به بازیکنان تیم ملی هم دارم و آن هم این است که همه کار‌ها را با هم انجام بدهید. با هم بجنگید، کنار همدیگر باشید و برای تیم بازی کنید. کار‌ها و دستورات سرمربی‌تان را انجام بدهید و همیشه برای تیم بجنگید. راجع‌به خودتان فکر نکنید، به پیراهنی که تن‌تان است فکر کنید و اگر این کار را کنید همه چیز برای شما خوب پیش می‌رود. برای شما بهترین آرزو را در تورنمنت پیش‌رو دارم و برای کادرفنی و مربیان شما هم بهترین آرزو‌ها را دارم. وقتی بازی شروع می‌شود و سوت بازی به صدا در می‌آید، اگر به تیم فکر کنید همه چیز خوب پیش می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید