Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- ایرنا- سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: 4.5 میلیون دانش آموز در برنامه ها و مسابقات ورزشی سطح مدارس مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا، حمید رضا صائبی روز دوشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی دانش آموزان استان قزوین افزود: هیات های ورزش دانش آموزی ساختاری برای رشد و توسعه دانش آموزان و توان افزایی استعدادهای ورزشی این قشر از جامعه به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مجمع هیات های ورزشی بالاترین رکن تصمیم گیری برای فعالیت های ورزشی دانش آموزی در سطح استان ها هستند، اضافه کرد: استعدادیابی و ارتقای ضریب سلامت دانش آموزان در حوزه ورزش مدارس کشور، 2 رویکرد مهم وزارت آموزش و پرورش است.
صائبی با بیان اینکه در سال 94 معاونت تربیت بدنی و سلامت دارای ردیف بودجه ای مجاز شد، ادامه داد: امسال شاهد رشد 24 درصدی این بودجه بودیم.
سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی تاکید کرد: امروز فدراسیون ورزش دانش آموزان همسو با سیاست های معاونت ورزش و سلامت تمام تلاش خود را به کار بسته تا زمینه حضور دانش آموزان را در مسابقات ورزشی ملی و بین المللی فراهم کند.
وی با بیان اینکه این فدراسیون به دنبال تامین سلامت و شادابی دانش آموزان است، گفت: فدراسیون ورزش دانش‌آموزی براساس سند تحول و به منظور تحقق اهداف این سند در بحث سلامت و تندرستی تاسیس شده است.
صائبی تصریح کرد: با تاسیس فدراسیون ورزشی مدارس و عضویت آن در مجامع بین المللی و پس از طی فراز و نشیب هایی، امروز سیاست آموزش و پرورش، استقرار حقوقی، تشکیلاتی و ساختاری فدراسیون در سطح کشور است.
وی افزود: ساختار شکل گرفته فدراسیون ورزشی بر اساس منشور المپیک است.
در پایان این نشست حمید ایراندوست به عنوان رئیس هیات ورزشی دانش آموزی استان قزوین انتخاب شد.
7389*1772
خبرنگار: نسرین رحیمی **انتشار: مجید ملازاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند