Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@03:00:19 GMT

رونمایی ازدو نرم افزار اندروید+فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۵۶۴۱

رونمایی ازدو نرم افزار اندروید+فیلم

‍‍‍‍‍‍

نرم افزار اندروید شهدای شاخص دانش آموزی و 8 آبان با حضور مسئولان سازمان بسیج دانش آموزی در یاسوج رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به جنگ نرم بسیج دانش آموزی استان نرم افزاری را طراحی کرده که می تواند دانش آموزان را با شهدای دانش آموز و آموزش های فرهنگی و معرفتی آشنا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به این گزارش گلستانی سازنده این نرم افزارها گفت: نرم افزار اندروید شهدای دانش آموزی به معرفی دو شهید دانش آموز کشور و نرم افزار 8 آبان به اهمیت و ویژگی های شهید حسین فهمیده پرداخته است. وی افزود: این نرم افزار بر روی گوشی ها و تبلت هایی که اندروید هستند نصب و قابل اشتراک گذاری است.
شهرام مهدوی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان در حاشیه این برنامه گفت: در هفته بسیج دانش آموزی 50 عنوان برنامه در بیش از هزارو 200 واحد با موضوع هنری، اجتماعی، بصیرتی، سیاسی، علمی، پژوهشی و تحقیقاتی برگزار می شود. دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد