Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

از دختری که برای داعش شعر می‌گوید تا زنی که فتوای رابطه با مردان داعشی را صادر می‌کند

از مهم‌ترین زنانی که برای تروریست‌های زن داعش فتوا صادر می‌کنند، ایمان البغا است. ایمان در سال ۲۰۱۴ بعد از کنار گذاشتن تدریس در دانشگاه الدمام عربستان سعودی به گردان الخنساء پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا داعش برای تهدید خانواده ملکه از تلگرام استفاده کرد؟

شاگردان ابوبکر البغدادی برای تهدید خانواده ملکه انگلستان از شبکه تلگرام استفاده کرده اند آن ها سال گذشته نیز برای اجرای عملیات مرگبار خود در حمله به بازار شهر برلین از تلگرام استفاده کردند.

ستاره استقلال شاگرد دایی می شود؟

طبق شنیده ها علی دایی اعتقاد ویژه ای به ستاره استقلال دارد و برای حضور این بازیکن با تجربه در تراکتورسازی چراغ سبز نشان داده است.

ساعت 72 میلیارد تومانی آقای بازیگر + عکس

ساعت پل نیومن بازیگر سرشناس هالیوود در حراجی با قیمتی سرسام‌آور فروخته شد.

شهری بدون اینترنت وای‌فای، موبایل و حتی رادیو+تصاویر

شاید با خود فکر کنید مگر می شود در این زمان بدون اینترنت زندگی کرد. بله ! افرادی هستند که از اینترنت و گوشی موبایل و حتی رادیو و تلویزیون دور هستند و امکان استفاده از آن ها را ندارند.

زندگی برزخی خانواده زن بلعیده شده درسیلاب خیابان پاسداران تهران +عکس

سرانجام با گذشت حدود یکسال از ناپدید شدن معماگونه زنی در سیلاب پایتخت، بار دیگر دستور جست‌و‌جوی نهایی برای یافتن ردی از زن 47 ساله از سوی بازپرس جنایی تهران صادر شد.

خانم‌ها! این سه چیز را هرگز به همسرتان نگویید

هیچکس از همسرتان به شما نزدیک‌تر نیست، اما به این معنی هم نیست که شما باید همه چیز را کاملا به او بگویید. چیزهایی وجود دارند که بهتر است مثل یک راز نزد خودتان باقی بمانند.

اتفاقات شوکه کننده‌ای که فقط در کره شمالی رخ می‌دهد+تصاویر

در کل می توان جمهوری دموکراتیک خلق کره را یک جوک ژئوپولتیک دانست که همه چیز در آن به یک نمایش کارناوال گونه مضحک شبیه است.

زینبی که منافقین با چادر خفه‌اش کردند+عکس

شهید بهشتی جمله معروفی دارد به این مضمون که سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست. این جمله در خصوص دانش‌آموز شهید زینب کمایی به واقع صدق می‌کند.

اگر در روز بیش از سه لیوان چای می‌نوشید؛ بخوانید

یک کارشناس تغذیه گفت: مصرف بیش از ۳ استکان چای در طول روز می‌تواند سلامت افراد را به خطر بیاندازد.

انتهای پیام/

اخبار پربازدید گروه وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی