Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل،صحت عملکرد نانوایی های دوگانه سوز مهاباد برای اطمینان و آمادگی در مواقع بحران بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد،با توجه به آغاز فصل سرما و برای مقابله با بحران، مسئولان مربوط امروز با برگزاری مانوری صحت عملکرد نانوایی های سطح شهر را بررسی و نانوایی های مجهز به سیستم دوگانه سوز هم آمادگی خود را برای مقابله با بحران در فصل سرما اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره صنعت ، معدن  و تجارت شهرستان مهاباد گفت: مانور امروز برای سنجش میزان آمادگی واحدهای صنفی نانوایی در سطح شهر و در مواقع بحران برگزار شد.

قادری افزود: به نانوایی ها که سیستم دوگانه سوز ندارند تسهیلات ارائه میشود تا مجهز به  مشعل گازسوز و موتور برق شوند.

در شهرستان مهاباد 309 واحد نانوایی فعالیت دارند که 228 مورد سهمیه بگیر هستند و 81 مورد آزادپز هستند. همچنین 132 واحد مجهز به مشعل گازوئیل و 55 واحد هم مجهز به موتور برق هستند.

صنعتی ،دبیر شورای آردو نان مهاباد هم گفت: واحدهای نانوایی روستایی و مناطق سخت گذرهم پیش از موعد و در آستانه فصل سرما از سهمیه آرد برخوردارمی شوند و شرکت پخش فرآورده های نفتی نیز سهمیه سوخت را از طریق بخشداری ها و دهیاران بین آنها توزیع می کند.

55 واحد نانوایی در شهرستان مهاباد مجهز به سیستم دوگانه سوز و آماده فعالیت در مواقع بحران هستند.

 

نانوایی

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان

 پژمان اختری اظهار داشت: واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: با راه اندازی واحد شماره چهار، فصل تعمیرات نیروگاه به اتمام رسیده و هر چهار واحد با آمادگی کامل به استقبال روز‌های گرم سال می‌رود.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح تصریح کرد: تولیدحداکثری وکاهش نرخ خروج اضطراری به عنوان یکی از اهداف مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.

 نیروگاه شهید مفتح همدان متشکل از چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی در مجموع به ظرفیت هزار مگاوات به عنوان اولین و تنها مرکز تولید انرژی الکتریکی با استفاده از پساب تصفیه شده شهری در کشور، علاوه بر تأمین دو درصد برق مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور، نقش مهمی در پایداری برق استان همدان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران