Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@10:08:02 GMT

انتقاد محمد پنجعلی از شرایط فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۹۱۶۱

انتقاد محمد پنجعلی از شرایط فوتبال ایران

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است سطح فوتبال ایران در سال های اخیر بالا نرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : محمد پنجعلی  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است سطح فوتبال ایران در سال های اخیر بالا نرفته است.

*کیفیت دربی ۸۵ چطور بود؟

محمد پنجعلی – به خاطر حساسیتی که در این بازی هست همیشه کیفیت آن پایین می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند برانکو در این دیدار به چیزی که می خواست رسید. بعد از اینکه گل زد بازی را اداره کرد. اگر ریسک می کرد و حمله می کرد گل می خورد و روی ضد حمله پیش رفت.

*میزبانی ۹۰ به ۱۰ درصد را در دربی چطور ارزیابی می کنید؟

محمد پنجعلی – به نظرم فکر خوبی نیست. پخش بازی ها در دنیا بیشترین کمک به باشگاه ها هست. بیش از ۶۰ درصد درآمد بر این اساس شکل می گیرد. باشگاه ها اینقدر هزینه دارند که بلیت فروشی کمکی به یک باشگاه نمی کند. این موارد در فوتبال ما باید از دست دولت خارج شود. باید درآمدزایی در فوتبال شکل بگیرد.

*لیگ امسال از نظر کیفیت چطور است؟

محمد پنجعلی – نباید از لیگی که دولت آن را برگزار کند انتظار زیادی داشت. رفتن به جام جهانی مسئله خاصی نیست وقتی آسیا ۵ شانس برای جام جهانی دارد. تغییر فوتبال را باید در باشگاه ها و آکادمی ها دید. ما لیگ پویا و درستی نداریم چون دولت آن را اداره می کند. باشگاه ها باید خصوصی شوند.

*باشگاهی مثل نفت خصوصی شد اما به موفقیت نرسید…

محمد پنجعلی – من اسم اتفاقی که در نفت افتاد را خصوصی سازی نمی گذارم. مدیریت آن باشگاه هم بر اساس رابطه انجام شد. باید بگذارند مردم و سرمایه گذاران وارد کار بشوند.

*تیم ملی از گروهش در جام جهانی صعود می کند؟

محمد پنجعلی – این ها مقطعی است. ما در غرب آسیا به عنوان تیم اول مطرح هستیم. ما قوی نشدیم ۴ سهمیه بود. یک موقع با یک سهمیه سال ۱۹۷۸ به جام جهانی رفتیم. زمانی می توانیم بگوییم فوتبال خوب است که ساختارها حرفه ای باشد. ما نمی تونیم با کره و ژاپن مقایسه شویم.

*پرسپولیس هم در آسیا فینالیست نشد. برگزاری بازی در عمان در دیداری که میزبان بودیم چقدر در این موضوع تاثیرگذار بوده است؟

محمد پنجعلی – اگر میزبان بودیم خیلی فرق می کرد. پرسپولیس توانایی این را داشت که به فینال برسد. در لیگ ایران بهترین تیم است و بهترین فوتبال را بازی می کند اما آیا تمام تیم ها در این سطح هستند؟ ما ببریم چیزی تغییر نمی کند. در مقطعی مربی این کار را کرده و بر اساس یک ساختار نیست.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!