Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@06:27:28 GMT

یادواره 13 شهید دانش آموز منطقه طرهان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۰۱۹۷

یادواره 13 شهید دانش آموز منطقه طرهان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در این یادواره با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا باعث تدوام انقلاب است، از برنامه‌ریزی یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در مناطق و شهرستان‌های استان خبرداد.

محسن یوسفوند افزود: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال ارزش‌ها، تقویت باورها و اعتقادات دینی دانش‌آموزان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفوند با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، به پیشگامی فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: شهادت به‌معنای وارد شدن در حریم خلوت الهی است و شهدا با نثار جان خویش امنیت و آرامش نظام مقدس را تثبیت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در ادامه به اهتمام آموزش و پرورش برای تربیت و پرورش دانش‌آموزان خودباور و خداباور اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود تا دانش و بینش را توامان در وجود دانش‌آموزان تقویت کرد.

وی عزم و اراده بسیجیان و سپاهیان را در دوران پرافتخار دفاع مقدس مثال‌زدنی، ستودنی و بی‌نظیر ذکر کرد و افزود: هرگاه کاری اعتقادی، ارزشی و مقدس صورت گیرد توسط کسی یا کسانی است که در کارشان هدف، تعصب و احساس رسالت داشته باشند و بسیجیان این‌چنین کسانی بودند که با داشتن این سه عنصر راز ماندگاری اسلام و انقلاب شدند.

یوسفوند در ادامه به اعزام بیش از۱۰هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور اشاره کرد و افزود: شهدا با ایثارگری، شجاعت، شهامت و رشادت محبوب دل‌های مردم شدند و حضور در فضای جبهه‌ها تاثیری شگرف و ماندگار در وجود دانش‌آموزان بر جای می‌گذارد که ما را به اهداف تعلیم و تربیت نزدیک‌تر می‌کند.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند