Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:56:22 GMT

تردد ۶۰ هزار زائر در ۲۴ ساعته گذشته از مرز مهران

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۲۰۲۷

تردد ۶۰ هزار زائر در ۲۴ ساعته گذشته از مرز مهران

خبرگزاری شبستان: فرماندار مهران از تردد ۶۰ هزار زائر در ۲۴ ساعته گذشته از مرز بین المللی مهران خبر داد.

مراد ناصری، فرماندار مهران، صبح امروز(۹ آبان) در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان مستقر در مرز مهران، اظهار کرد: در 10 روز اول صفر بیش از 280 هزار زائر از مرز بین المللی مهران تردد کردند و این روند همچنان در روزهای باقی مانده تا اربعین در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، با بیان اینکه تمامی امکانات و ظرفیت ها برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بسیج شده است، یادآور شد: در این راستا به همه زائرانی که دارای گذرنامه و ویزا هستند، این قول را خواهیم داد که بدون هیچ مشکلی از این مرز زمینی تردد کنند.

 

فرماندار مهران، گفت: همچنین به دلیل شدت ریزگردها در شهرستان مهران و براساس تصمیم کمیته‌ اضطرار آلودگی هوای استان ایلام به دلیل غلظت بالای ریزگردها تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح تعطیل شدند.

 

ناصری، خاطرنشان کرد: از دیروز (دوشنبه) نیز با وزش تندباد گردوغبار شهر و پایانه مرزی مهران را فرا گرفته و زائران بایستی به توصیه های سلامت توجه داشته باشند.

 

فرماندار مهران، در پایان خاطرنشان کرد: تردد از مرز بدون گذرنامه و روادید معتبر ممنوع بوده و به هیچ وجه امکان پذیر نیست و درخواست ما از زوار عزیز این است که بدون گذرنامه و روادید معتبر به مرز مراجعه نکنند.

 

 

پایان پیام/537

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان

 معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از سراسر کشور در قالب ۶۲۲ کاروان  از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.


سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.


حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.


نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین