Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سردار علی رزمجو دردیدار عمومی کارکنان سپاه تنگستان گفت: امروز در روزگاری زندگی می کنیم که عزت اسلام و ذلت کفار است و شاهد این عزت و ذلت در مرزهای مختلف دنیا هستیم وضعیتی که در 38 سال گذشته به طور کامل چیزی بر عکس جریانات امروز بود و کفار و کاخ ظلم و زور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عزت داشته و دارای حاکمیت مطلق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بهمن 57 تا کنون هر آنچه جبهه کفر و در راس آنها امریکا بر علیه نظام مقدس اسلامی ما طراحی کردند چه در زمان حیات امام راحل و چه پس از آن و در حال حاضر با اقتدار مقام معظم رهبری و بازوی لا یزال الهی و امداد های غیبی و در ظاهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشتی انقلاب بروی امواج پر تلاطم توطئه ها ناخدایی کرد و همچنان این مسیر ادامه دارد.

رزمجو خاطر بیان داشت: اگر اندکی به نقش سپاه و بسیج در طول عمر انقلاب نگاه کنیم می بینیم که برجسته ترین اقدامات بر علیه دشمنان انقلاب اسلامی بر بازوان پر توان سپاه و بسیج رقم خورده است.

سپاه چون مولود انقلاب است انقلابی عمل می کند

وی با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب است و همواره با حرکت و تصمیم انقلابی اقدام انقلابی می کند ابراز داشت: امروز آسیبهایی متوجه انقلاب اسلامی است که سپاه برای آسیب زدایی از نظام مقدس انقلاب اسلامی قاطعانه در میدان عمل حضور دارد و از ابتدای انقلاب تا کنون این مهم در کارنامه درخشان سپاه دیده می شود و به بهترین صورت ممکن تحقق یافته است.

سردار رزمجو تصریح کرد: امروز مولفه مردم داری و مردم یاری جز جدایی نا پذیر سپاه پاسداران است و پس از جنگ تحمیلی و در دولت های مختلف با هر گرایش سیاسی سپاه در راستای محرومیت زدایی و کمک به مردم همواره کمر همت بسته و به این سمت حرکت می کند.

سپاه در حال رشد و تعالی است

فرمانده سپا امام صادق(ع) استان بوشهر ابراز داشت: مهمترین موفقیت سپاه این است که به طور دائم در حال رشد و تعالی به سمت اهداف انقلاب و دفاع از آن است.

وی گفت: امروز افتخار سپاه به وجود نیروی انسانی با انگیزه، با تقوا و مخلص است که حرف اول را در این بدنه می زند چرا که هر پاسدار با انگیزه و اراده مصمم و گامهای قوی و از آن مهم تر در اتاق فکر انقلابی بر مبنای ارزشهای الهی و ویژگی های تاسوعا و عاشورای حسینی فکر می کند، تصمیم می گیرد و اقدام می کند.

رزمجو خاطر نشان کرد: جمله تاریخی امام که فرمود ای کاش من هم یک پاسدار بودم برای ما تکلیف گرایی دارد و رسالت پاسداری و رعایت شئون پاسداری را در ما سنگین تر می کند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست