Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در ایذهدر پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح پاسخگویی از مدیران حفاری شمال مطرح شد اظهار داشت: این موضوع مطرح و از سوی رئیس کمیسیون انرژی نیز مورد تائید قرار گرفت.

وی در ادامه همین مبحث افزود: مقرر شد که معاونت پارلمانی و همچنین مدیرعامل حفاری شمال در جلسه بعدی کمیسیون انرژی حاضر شوند و پاسخگوی وضعیت موجود در حفاری شمال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مسئولان این شرکت از یک طرف نیروهای با سابقه را اخراج می‌کنند و از سوی دیگر افراد مورد نظر خودشان را استخدام می‌کنند.

ساعدی در جواب مدیران شرکت حفاری شمال مبنی بر اینکه به سبب مازادی نیرو داریم اخراج می‌کنیم، عنوان کرد: اگر در این شرکت نیروی مازاد وجود دارد، پس چرا بدون هیچ توجیهی دارند استخدام می‌کنند؟

وی در پرسش به پاسخی مبنی بر اینکه احتمال تحقیق و تفحص از شرکت حفاری شمال وجود دارد؟ تاکید کرد: اگر واقعا برای ما ثابت شد که بدون هیچ گونه دلیلی عمل کردند، تحقیق و تفحص در منابع انسانی در این شرکت کلید می‌خورد، حتی اگر به تنهایی شده این کار را انجام خواهم داد.

عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: در بحث منافع مردم با کسی تعارفی ندارم، بنده وکیل مردم هستم و به تکلیف قانونی‌ام که دفاع از حقوق مردم است عمل می‌کنم و تا آخر بحث اخراجی نیروهای حفاری شمال را پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

امتداد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به جایگاه وزین بیمه دی در صنعت بیمه کشور، گفت: برای پیشرفت و ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور باید برنامه قابل اندازه گیری و نقشه راه داشت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اسماعیل قزل سفلی در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی، با عنوان”جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضاء هیات مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد، با اشاره به اینکه بیمه دی در صنعت بیمه کشور جایگاه مناسبی پیدا کرده، گفت: با نگاه به برنامه هفتم توسعه و جهشی که قرار است در صنعت بیمه به وجود بیاید، جایگاه بیمه دی وزین خواهد بود، زیرا مدیران این شرکت در سطوح مختلف دارای انگیزه و برنامه اند که این موضوع این شرکت را منسجم تر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به پیشرفت بیمه دی در ماه های اخیر گفت: کوتاه شدن پرداخت معوقات، کاهش زمان پرداخت مطالبات جامعه هدف به کمتر از دو ماه، گسترش پوشش بیمه ای از حیث انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی و سهم بالای بیمه دی در قراردادهای بیمه تکمیلی، از نقاط خوب و موفقیت آمیز این شرکت بوده که من هم به سهم خودم از کارکنان این مجموعه تشکر می کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد