Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از زنجان، محمد فاتحی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع تولد در یک ماه گذشته در زنجان اظهار داشت: در مهرماه امسال ۷۳۵ فقره تولد و ۱۹۳ فقره فوت در شهرستان زنجان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ولادت، ۶۹۶ مورد در بخش شهری و ۳۹ مورد در بخش روستایی اتفاق افتاده و از طرفی از این تعداد ۳۹۰ مورد تولد پسر و ۳۴۵ مورد تولد دختر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره ثبت احوال شهرستان زنجان با اشاره به میزان وفات‌ها نیز اشاره و ابراز کرد: آمار وفات نیز ۱۵۲مورد در بخش شهری و ۳۹ مورد در بخش روستایی بوده و همچنین ۱۱۰ مورد مربوط به مردان و ۸۱ مورد مربوط به زنان بوده است.

وی به علل مرگ و میرها در زنجان اشاره و بیان کرد: اولین عامل بیشتر مرگ و میر‌ها مربوط به بیماری‌های قبلی و عروقی است.

فاتحی‌نژاد دومین عامل مرگ و میر‌ها در زنجان را سرطان عنوان کرد و افزود: مهمترین علل مرگ‌و میر‌ها به ترتیب بیماری‌های قلبی و عروقی ۸۶ مورد که ۴۴ مورد مرد و ۴۲ مورد زن بوده و سرطانها و تومورها ۲۲ مورد که ۱۳ مورد مرد و ۹ مورد زن بوده که در به ثبت رسیده است.

وی سومین عامل مرگ‌ومیر‌ها را بیماریهای عفونی و انگلی عنوان کرد و افزود: در یک ماه گذشته ۱۴ در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند که ۵ مورد مرد و ۹ مورد زن گزارش شده است.

مدیر اداره ثبت احوال شهرستان زنجان افزود: حوادث غیر عمدی نیز چهارمین عامل مرگ و میرها بوده که در یک ماه گذشته ۹ نفر در اثر این نوع حوادث جان خود را از دست دادند.  

وی افزود: در این ماه ۱۴۲ فقره ازدواج و ۱۱۸ فقره طلاق به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان

سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین ماه عدم توجه به جلو با ۴۰ درصد، عدم رعایت حق تقدم با ۳۲ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۲۸ درصد مهم‌ترین علت رخ داده تصادفات درون‌شهری در کردستان بوده است.

رئیس پلیس راهور کردستان افزود: در فروردین ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی با ۲۰ درصد افزایش ثبت شده است.

وی گفت: علی‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفر‌های نوروزی را در پی داشت، با برنامه‌ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و همچنین حضور پررنگ کارکنان، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است.

همتی‌زاده گفت: تصادف عابرین پیاده با ۶۰ درصد و موتورسیکلت با ۳۵ درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری کردستان در فروردین ماه بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • به‌زودی تشخیص سه نوع خطرناک سرطان با یک قطره خون ممکن می‌شود
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • تشخیص چند دقیقه‌ای سرطان با یک قطره خون
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون