Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، سید ناصر موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به موضوع رای اعتماد مجلس به دو وزیر نیرو و علوم اظهار داشت: وزاری محترم نیرو و علوم در 10 روز گذشته جلساتی را با فراکسیون های مجلس برگزار کردند؛ رای دادن و یا ندادن برخی نمایندگان به این دو وزیر، به همان نشست ها و جلساتی که قبل از رای اعتماد برگزار شد باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در کشور برای تصدی پست وزارت علوم، افراد توانمند دیگری را داشتیم که این افراد هم از نظر علمی و هم از نظر کار اجرایی فعالیت های بیشتری را داشتند؛ اما رئیس جمهور محترم آقای دکتر غلامی را معرفی کردند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در حال حاضر مردم از وزرای نیرو و علوم انتظارات مختلفی را دارند؛ هر دو وزارت خانه حساسیت های خود را دارند، وزارت علوم حقیقتا باید برای ارتقا جایگاه علمی کشور برنامه مدونی را تدوین کند و رتبه علمی کشور را از جایگاه شانزدهم به مراتب بالاتر ارتقا دهد.

موسوی لارگانی با بیان این که بنده مخالف کار سیاسی در دانشکاه نیستم تصریح کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز برگزاری کرسی های آزاد سیاسی در دانشگاه است؛ اگر ما در دانشگاه سیاست زده شویم و به دنبال یه سری مسائل حاشیه ای سیاسی برویم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی تاکید کرد: ما در دانشگاه بیشتر باید به دنبال کسب علم و پیشرفت دانش و فناوری باشیم؛ اگر ما بتوانیم در مسائل علمی پیشرفت داشته باشیم دیگر هیچ کشوری نمی تواند ما را تهدید کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن اشاره به پیشرفت صنعت هسته ای در 20 سال گذشته خاطر نشان کرد: ما در طول این 20 سال به دانشمندان هسته ای خودمان میدان دادیم و نیازهایی را که داشتند برطرف کردیم که در نتیجه توانستیم این جایگاه را در صنعت هسته ای پیدا کنیم.

لارگانی در پایان با اشاره به وزارت نیرو گفت: اقای دکتر اردکانیان وظیفه سنگینی را در وزارت نیرو دارد، با توجه به این که ما در آینده جنگ آب را در پیش داریم و آقای اردکانیان متخصص مسائل مربوط به آب است، نباید بگذاریم که مسئله آب باعث درگیری اقوام مختلف شود و مشکلات مختلفی برای کشور پیش آید.

302

موسوی لارگانی وزارت علوم نمایشگاه مطبوعات وزارت نیرو غلامی اردکانیان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد