Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرزن 80 ساله مقیم آمریکا که با هدف انتقال 600 میلیارد ریال سند در کرمانشاه ربوده شده بود، باتلاش پلیس آزاد شد.

ایران آنلاین / سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در این آدم ربایی نافرجام، سه زن و یک مرد با هدف انتقال 600 میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن یک زن 80 ساله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیززن ربوده شده در آمریکا زندگی می‌کند و برای فروش املاکش به کرمانشاه سفر کرده است، گفت: آدم ربایان روز گذشته با تنظیم یک قرار سوری با زن و وکیلش آنان را سوار بر یک خودرو ام. وی. ام کردند و پس از طی مسافتی وکیل را از ماشین بیرون انداختند و پیرزن را ربودند.فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: متهمان فرد ربوده شده را به یک منزل در محل‌های حاشیه‌ای شهر منتقل کردند، که اهالی محل به آنان مشکوک شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

سردار امان اللهی ادامه داد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ماموران به سرعت راهی منطقه شدند و 2 زن و یک مرد را که در حال فرار بودند دستگیر کردند.وی خاطر نشان کرد: عوامل پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، وارد منزل مورد نظر شدند و ضمن رها سازی فرد ربوده شده، دیگر متهم این پرونده را نیز دستگیر کردند.فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: تحقیقات به منظور شناسایی دیگر عوامل دخیل در پرونده با همکاری دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد./ ایلنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • پروفسور‌های ضداسرائیل