Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، 6 تن از فعالان فرهنگی و کارکنان خدوم و پرتلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمساراز سوی سرپرست این واحد دانشگاهی به سفر معنوی کربلا و زیارت مرقد مطهر حضرت سیدالشهداء (ع) مشرف می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، 6 تن از فعالان فرهنگی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و در کارگاه اخلاق اداری از دکتر علیرضا لادن مقدم، سرپرست واحد گرمسار هدیه سفر به کربلای معلی و زیارت مرقد مطهر حضرت سیدالشهداء(ع) دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد هاشم هاشمی و محمد علی رجبی دو تن از کارکنان واحد گرمسار به عنوان فعال فرهنگی، اعظم سنگی و سکینه نوروزی از کارکنان حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی به پاس تلاش‌های ارزنده و تکریم ارباب رجوع و رضا غنجی و یحیی قنبری دو تن از کارکنان زحمت کش و خدوم خدمات دانشگاه با هزینه شخصی دکتر علیرضا لادن مقدم، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به سفر معنوی کربلای معلی اعزام خواهند شد.

سید محمد هاشم هاشمی یکی از کارکنانی که توفیق این سفر معنوی نصیبش شده است در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با ابراز خوشحالی و تشکر و قدردانی از این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: «احساس عجیبی دارم، احساس نزدیکی بیشتر به احدیت و چقدر زیباست احساسی که از سفر به عتبات عالیات به آدمی دست می‌دهد و سپاس فراوان از رئیس دانشگاه که ما را به این سفر معنوی رهنمون کردند و باعث شدند تا ما به چنین زیارتی واصل شویم، آن بزرگواری که به همه همکاران به چشم یک پدر دلسوز می‌نگرد و حقاً که این بیت شعر مصداق عینی رئیس واحد است: لحن کلامت بوی کبیریا داشت لطف نگاهت از محبت نرمتر بود.»

این خیر و نیکوکار دانشگاهی علاوه بر خرید و اهدای برخی تجهیزات و لوازم مورد نیاز واحدهای دانشگاهی و کمک به رشد و توسعه دانشگاه، تاکنون بیش از 60 نفر از دانشگاهیان را با هزینه شخصی به سفر زیارتی کربلای معلی اعزام کرده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • ساخت یک شهرک جدید؛ تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت!
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی