Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون راهبردی قوه قضائیه با اشاره به نظارت‌های انجام گرفته در استان تهران گفت: مجموع نظریات کارشناسی حدود ششصد صفحه تهیه و تقدیم آیت الله آملی لاریجانی گردید که در پیامد آن اعتبارات لازم جهت توسعه زیر ساخت‌ها و افزایش راندمان کاری، توسط ریاست دستگاه قضا به واحد‌های مربوطه ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، تیم نظارت و بازرسی معاونت رهبردی قوه قضاییه طی یک برنامه ریزی پیش بینی شده با سرپرستی و مدیریت  ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضاییه و ۴۴ نفر از مدیران و کارشناسان خبره با هدف شناسایی مشکلات و توسعه راهبردی به استان ایلام سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز ذوالقدر در جمع مدیران قضایی، قضات و کارکنان دادگستری استان ایلام با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های مردم این مرز و بوم یاد وخاطر شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای استان ایلام را گرامی داشت.
معاون راهبردی قوه قضاییه در ادامه با اشاره به نقش دستگاه قضایی و امنیت و آرامشی که بر کشور حاکم است بیان داشت، قوه قضاییه با تلاش قضات و کارکنان خدوم خود سهم بسزایی را در برقراری این آرامش در کشور داد.
وی در ادامه با قدردانی از زحمات بی دریغ و شبانه روزی دستگاه قضایی استان در برقراری امنیت و آرامش به ویژه در ایام اربعین حسینی را ستودنی بیان کرد.
 ذوالقدر سپس با تشریح اهداف سفر فوق افزود: یکی از مهمترین اهداف نظارت استانی نظارت در حوزه ستادی می‌باشد تا با حضور بی واسطه مسئولین مشکلات شناسایی و راهکار‌های راهبردی جهت رفع موانع و تنگنا‌ها مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
این مسئول ارشد قضایی کشور اصل نظارت و بازرسی‌ها را سازنده بیان کرد که طبق یک برنامه از قبل مشخص شده و با یک سازماندهی هدفمند تا پایان دوره پنجساله دوم در کلیه استان‌ها اجرا می‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت نظارت وبازرسی‌های استانی قوه قضاییه در سطح کشور بیان داشت: ثبت برآورد‌های کارشناسی شده و نتایج آن را پس از تجزیه و تحلیل‌های آماری به سمع و نظر ریاست قوه قضاییه جهت تصمیم گیری مقتضی خواهد رسید.
 ذوالقدر در ادامه با اشاره به نظارت‌های انجام گرفته در استان تهران گفت: مجموع نظریات کارشناسی حدود ششصد صفحه تهیه و تقدیم آیت الله آملی لاریجانی گردید که در نتیجه آن اعتبارات لازم جهت توسعه زیر ساخت‌ها و افزایش راندمان کاری، توسط ریاست دستگاه قضا به واحد‌های مربوطه ابلاغ شد.
معاون راهبردی قوه قضاییه در پایان نظارت‌ها را در حوزه‌های قضایی، مالی، پشتیبانی، حقوق شهروندی، شورا‌های حل اختلاف، منابع انسانی، رفاهی، سازمان‌های تابعه، آمار و عملکرد‌های استانی و ... بیان کرد.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از تک کرانچ، دولت جو بایدن به دنبال تأمین بودجه‌ای است که با استفاده از دوقلو‌های دیجیتالی، تولید نیمه هادی‌ها را بهبود می‌بخشد.

دوقلو‌های دیجیتال مدل‌های مجازی هستند که برای آزمایش و بهینه سازی اشیاء و سیستم‌های فیزیکی استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، خودروسازان به دنبال استفاده از دوقلو‌های دیجیتالی کارخانه‌های خود هستند تا فرآیند‌های جدید تولید را بدون ایجاد اختلال در تولید آزمایش کنند.

دولت بایدن اعلام کرد درخواست‌هایی را برای آنچه که پیش بینی می‌کند در مجموع ۲۸۵ میلیون دلار هزینه ببرد برای کار‌هایی که شامل تحقیق در زمینه توسعه دوقلو دیجیتال نیمه هادی، ساخت و پشتیبانی از امکانات ترکیبی فیزیکی/دیجیتالی، پروژه‌های نمایشی صنعت، آموزش نیروی کار و بهره برداری از مؤسسه جدید ساخت تراشه آمریکا است، بپذیرد.

لوری ای. لوکاسیو، معاون وزیر بازرگانی برای استاندارد‌ها و فناوری و مدیر مؤسسه ملی استاندارد و فناوری روز یکشنبه در یک نشست مطبوعاتی گفت که دوقلو‌های دیجیتال می‌توانند هزینه‌های توسعه و ساخت تراشه را کاهش دهند، در حالی که فرآیند‌های مشارکتی بیشتری را در مورد طراحی و توسعه تراشه ممکن می‌سازند.

لوکاسیو گفت: در حال حاضر، هیچ کشوری در مقیاس مورد نیاز سرمایه‌گذاری نکرده به موفقیت توانسته است صنعت را به گونه‌ای یکپارچه کند که پتانسیل عظیم فناوری دوقلو‌های دیجیتال را برای کشف‌های نوآورانه آزاد کند.

این تأمین مالی بخشی از قانون تراشه و علم ۲۰۲۲ (CHIPS and Science Act of ۲۰۲۲) است. این قانون یک لایحه ۲۸۰ میلیارد دلاری دارد که شامل ۵۲.۷ میلیارد دلار برای افزایش تولید داخلی نیمه‌رسانا‌هاست. در آن زمان، بایدن
خاطرنشان کرد که ایالات متحده از تولید ۴۰ درصد نیمه هادی‌ها در سراسر جهان به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است