Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@19:17:29 GMT

عباس چمنیان : پیش‌بینی شگفتی‌سازی را کردم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۰۱۸۴

عباس چمنیان : پیش‌بینی شگفتی‌سازی را کردم

سرمربی تیم نوجوانان ایران می گوید: نتایج و نمایشی که داشتیم را به مردم خوب ایران تقدیم می‌کنیم چراکه می‌بینیم چقدر در این مدت به ما لطف داشته‌اند و نگاهشان تغییر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عباس چمنیان ، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در گفت‌وگوی حضوری درباره عملکرد تیمش در جام جهانی نوجوانان ضمن تمجید و تقدیر از عملکرد شاگردان خود اظهار کرد:

سال گذشته و بعد از رقابت‌های آسیایی از برنامه و آینده تیم نوجوانان گفتیم؛ پس از آن مسابقات صریح اعلام نمودم در صورت مهیا بودن شرایط شگفتی‌ساز خواهیم شد که این اتفاق به لطف خدا و دعای مردم افتاد؛ عملکرد ما حاصل اجرای جزء به جزء و شبانه‌روزی تمام تیم بود و می‌تواند نقطه عطفی برای تیم‌ها و باشگاه‌های ایرانی باشد که با برنامه‌ریزی پیش بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباس چمنیان تصریح کرد:

بازیکنان اسپانیا محصول آکادمیک باشگاه‌ها بوده‌اند و نیاز است ما نیز در کشورمان به این موضوع توجه داشته باشیم؛ از سال گذشته پنج بار تیم را بازسازی کردیم؛ بلافاصله بعد از حضورم در تیم نوجوانان هشت بازیکن اضافه نمودم که یکی از محصولات آن صیادمنش است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان یادآور شد:

بعد از مسابقات آسیایی و تورنمت‌های روسیه و چین در تیم ملی نوجوانان طبق استانداردها بازسازی انجام دادیم و بارها برنامه‌ها را تجزیه و تحلیل کردیم تا آماده به مصاف حریفان گروهی جام جهانی برویم.

 

عباس چمنیان از عملکرد فنی بازیکنانش ابراز رضایت کرد و گفت:

برخلاف برخی اظهار نظرها، بازیکنان ایرانی تاکتیک‌پذیر هستند و در بازی‌های تدارکاتی با فرانسه و مکزیک و اردوهایی که داشتیم این موضوع را پی بردیم.

چمنیان ادامه داد:

ذهن برنده را بین بازیکنان تقویت کردیم؛ کمترین پرخاش را بین بازیکنان دیدیم و شخصیت فنی و اخلاقی آنها در بالاترین حد قرار داشت؛ آنها روز به روز پیشرفت کردند و به سازماندهی و مقررات تیمی ما رسیدند؛ ۱۰ دستور برای تیم در نظر گرفتیم که یکی از آنها نداشتن تلفن همراه و اینترنت برای بازیکنان بود؛ اگر صیادمنش نمایش خوبی داشت به دلیل پشتکار خود این بازیکن بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران با بیان اینکه در نیمه دوم تمام مسابقات بهتر بودیم، ابراز کرد:

امیدوار هستم بازیکنان نوجوانان ایران در باشگاه‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرند و نظم و شرایط فنی خود را حفظ کنند.

عباس چمنیان درباره شرایط باشگاهی الله‌یار صیادمنش گفت:

علی آقا(دایی) از حضور او در تیم استقبال کرده و بنده عملکرد الله‌یار را مثل آقای دایی می‌بینم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم

 

 

 

علی محمد ملا تقی، رئیس اداره باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت:همزمان با برداشت گل محمدی در سراسر کشور برداشت این محصول در قم نیز در آغاز شده است.

وی با بیان اینکه میانگین برداشت گل محمدی در کشور ۲.۲ تن در هکتار است، گفت: در سال گذشته کشاورزان ما به میانگین عملکرد حدود ۲.۵ تن در هکتار دست یافتند که با توجه به شرایط خوب اقلیمی در سال جاری و اقدامات اصلاحی از جمله تغذیه و هرس به موقع بوته‌های گل محمدی در قم، پیش بینی می‌کنیم میانگین عملکرد استان ۳ تن در هکتار باشد. 

ملاتقی با اشاره به  پیش‌بینی برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم افزود:در حال حاضر ۲۸۶ هکتار از اراضی کشاورزی استان قم زیر کشت گل محمدی است که به دلیل محدود بودن صنایع مکمل در زمینه گلاب گیری و سایر فرآورده‌های گل محمدی گل‌های برداشت شده از سطح استان به صورت خام فروشی به دیگر استان‌ها به ویژه شهر کاشان ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند