Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سایپا در رابطه با دیدار پرسپولیس می گوید هشت بازیکن خود را در این دیدار در اختیار ندارد.

طرفداری- از هفته یازدهم لیگ برتر، تیم سایپا در دیداری خانگی باید در برابر تیم پرسپولیس صف آرایی کند. علی دایی ضمن اعلام اینکه هشت بازیکن سایپا در این دیدار غایب خواهند بود اظهار داشت که امیدوار است مسائل بیرونی و غیرفوتبالی در بازی آن ها با پرسپولیس دخیل نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا برابر پرسپولیس اظهار داشت:

ما فردا یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های فصل‌‌مان را پیش‌رو داریم. پرسپولیس نشان داده تیم خیلی بزرگی است و امسال هم به‌غیر از یکی دو بازی نتایج خوبی گرفته است. ما هم با توجه به شرایطی که داریم، تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم، اما چند بازیکن را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار نداریم.

وی ادامه داد:

ما فردا هشت بازیکن خود را در اختیار نداریم و نفرات‌مان محدود هستند، اما با این حال برای پیروزی راهی میدان خواهیم شد و ان‌شاءالله در این بازی حق به حق دار برسد و هر تیمی که واقعاً بهتر بازی کرد، برنده شود و مسائل بیرونی و غیرفوتبالی در نتیجه تأثیرگذار نباشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این پرسش که داوری در دربی به این شکل بود که راجع به اتفاقات مهم آن داوران نظرات مختلفی داشتند و چرا باید این طور باشد، گفت:

قبل از آنکه به این مسئله بپردازم باید سالگرد شهادت شهید فهمیده را به خانواده او تسلیت بگویم. ما امنیت و آسایشی را که الان با آن مواجه هستیم، مدیون همین عزیزان بوده‌ایم و همیشه باید به نیکی از آنها یاد کنیم. تمامیت ارضی این مملکت مدیون خون این شهداست، اما در مورد داوری باید بگویم من دربی را با دقت دیدم. این بازی دو صحنه خیلی مهم داشت که در مورد آن کمتر صحبت شده است.

وی افزود:

اول اینکه در یک صحنه داور به اشتباه به جای کامیابی‌نیا به ربیع‌خواه اخطار داد که اگر این اشتباه را نمی‌کرد، کمال در دقیقه 83 به خاطر کارت دوم اخراج می‌شد و فردا نمی‌توانست مقابل ما بازی کند. خوشبختانه یا بدبختانه این اتفاق رخ نداد و کمال فردا مقابل ما بازی خواهد کرد. در صحنه‌ای دیگر مجید حسینی در محوطه جریمه تیمش روی پای وحید امیری تکل محکمی را زد که اول توپ را زد و بعد بازیکن را. من مانده‌ام چرا کمیته داوران و آقایی که دوست ندارم اسمش را ببرم، همه جا و در مورد همه چیز اظهارنظر می‌کند، اما در این مورد صحبتی نکرد!

دایی در این باره اضافه کرد:

این صحنه دقیقاً مشابه آن چیزی بود که در بازی با پارس جنوبی در محوطه جریمه ما اتفاق افتاد. با این تفاوت که بازیکن ما با پای بازیکن حریف برخورد نکرد، اما بازیکن استقلال وحیدی امیری را زد. اعتقاد من این است که مواد قانونی در فوتبال در اینجا وجود ندارد و چندگانگی است. در آن بازی برای پرسپولیس به درستی پنالتی نگرفتند، چرا که من اعتقاد داشتم که پنالتی نبود، اما برای تیم پارس جنوبی مقابل تیم ما پنالتی می‌گیرند، حرف که بزنم می‌گویند فقط اعتراض می‌کند. باز هم می‌گویم خطا روی امیری پنالتی نبود و مشابه همین اتفاق وقتی در محوطه جریمه ما رخ داد علیه ما پنالتی گرفتند.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت نهایی مهدی ترابی به کجا کشیده شد، خاطرنشان کرد:

ما فردا پنج بازیکن تیم‌مان را در اختیار نداریم و مهدی ترابی هم یکی از همین نفرات است. ما وضعیت ترابی را بررسی کردیم. شرایط او به گونه‌ای نیست که حتی در فهرست 18 نفره تیم قرار بگیرد. در غیاب این نفرات که امید خالدی هم محروم است ما قصد داشتیم دو سه بازیکن جوان‌مان را به ترکیب اصلی بیاوریم، اما آنها هم هنوز از تیم نوجوانان خارج نشده در اردوی تیم جوانان حضور پیدا کردند، با این شرایط هشت بازیکن‌مان را در اختیار نخواهیم داشت و نفرات‌مان تا حدی محدود شدند که دیروز برای اینکه بازی درون تیمی داشته باشیم، سه نفر از کارمندان شرکت سایپا را در بازی شرکت دادیم!

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص حرف و حدیث‌ها مبنی بر احتمال جذب مهدی رحمتی در سایپا تصریح کرد:

من این موضوع را از شما می‌شنوم، ما سه دروازه‌بان خوب در تیم داریم و اصلاً برنامه‌ای برای تغییر در این پست نداریم. حتی ما می‌توانیم از دروازه‌بان سوم خودمان هم استفاده کنیم. هر سه آنها جزو بهترین‌ها هستند و ما نیازی به جذب بازیکن در پست دروازه‌بانی نداریم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا این درست است که می‌گویند بازیکنانی که قبلا در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کردند دیگر مقابل این دو تیم خوب بازی نمی‌کنند، واکنش نشان داد و گفت:

من به این چیزها اصلا اعتقاد ندارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)