Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - رئیس خانه مطبوعات جنوب کرمان بر ضرورت تشکیل نشستی مشترک بین خانه مطبوعات شمال و جنوب این استان تاکید کرد و گفت: طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب توسط استاندار در این نشست بررسی شود.

بختیار مجاز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب توسط استاندار کرمان توسط 2 خانه مطبوعات استان کرمان بررسی شود زیرا این مساله تخصصی، در حوزه کاری این 2 نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری امور مشترکی که با هماهنگی خانه مطبوعات شمال و جنوب استان کرمان باید مورد بررسی قرار گیرد این طرح استاندار هم یکی از موارد قابل بررسی در این نشست مشترک است.
وی ادامه داد: ابعاد مختلف طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب در نشست مشترک 2 خانه مطبوعات بررسی می شود تا شاهد خروجی مطلوبی از این طرح باشیم.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای استقلال خانه مطبوعات جنوب کرمان تاکنون هیچ نشست مشترکی با خانه مطبوعات شمال برگزار نشده است.
رئیس خانه مطبوعات جنوب استان کرمان ادامه داد: با برگزاری نشست میان 2 خانه مسایل و مشکلات بررسی می شود لذا این نشست کمک خوبی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات 2 خانه مطبوعات شمال و جنوب استان است.
طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب توسط استاندار در بازدید از غرفه خانه مطبوعات جنوب استان کرمان در نمایشگاه مطبوعات کشور مطرح شد.
خانه مطبوعات جنوب استان کرمان سال 1394 راه اندازی شد و بطور مستقل از شمال استان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفییعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه