Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سید علی شفیعی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی هفت ماهه سالجاری ۱۲ هزار و ۲۴۵ فقره واقعه ولادت در استان زنجان رخ داده که در سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۲ هزار و ۲۲۳ فقره ولادت در استان رخ داده بود.

وی اظهار کرد: وقوع ولادت در استان زنجان طی هفت ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی تعداد موالید پسر ۶  هزار و ۳۶۰ فقره بوده و موالید دختر هم ۵ هزار و ۸۸۵ مورد بوده است که نسبت جنسی پسر به دختر در این بازه زمانی برابر با ۱۰۸ است یعنی به ازای ثبت تولد هر ۱۰۰ دختر تولد ۱۰۸ پسر به ثبت رسیده است.

شفیعی تاکید کرد: طی هفت ماه سالجاری دو هزار و ۷۷۳ فقره واقعه وفات در استان رخ داده که طی سال گذشته در همین بازه زمانی دو هزار و ۷۰۲ نفر فوت کردند که متاسفانه وقوع وفات در استان زنجان رشد دارد.

وی با بیان اینکه  طی هفت ماه سالجاری ۶ هزار و ۵۹ فقره واقعه ازدواج در استان رخ داده است، گفت:  در هفت ماه سال گذشته ۶ هزار و ۹۳۶ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  وقوع ازدواج در استان روند کاهشی دارد.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه طی هفت ماه سال گذشته هزار و ۳۲۲ مورد طلاق در استان زنجان رخ داده است، گفت: طی همین بازه زمانی هزار و ۱۲۵ مورد طلاق در استان رخ داده است که با توجه به آمار سال گذشته شاهد کاهش آمار طلاق در استان هستیم.

true برچسب ها : سازمان ثبت احوال طلاق علی شفیعی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان از ورود ۶۱ هزار و ۱۷۹ پرونده به شعب حل اختلاف جنوب استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰ هزار و ۸۹۳ پرونده با سازش مختومه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمان، اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف جنوب استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به 60 هزار و 893 فقره پرونده رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 21  هزار و 232 فقره پرونده در جنوب استان کرمان با صلح وسازش مختومه شده است، گفت: درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف جنوب استان در سال گذشته 35 درصد است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در سال گذشته 61 هزار و 179 فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در 9 حوزه قضایی جنوب استان کرمان وارد شده است، افزود: از این تعداد 60 هزار و 893 فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

وی به فعالیت شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و منوجان اشاره و بیان کرد: در سال گذشته 377 پرونده به این شوراهای حل اختلاف وارد و 380 پرونده مختومه شده که از این تعداد346  پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حمیدی تصریح کرد: طی سال گذشته تعداد 38 زندانی با کمک شوراهای حل اختلاف ویژه زندان از زندان‌های جنوب استان کرمان آزاد شده و 11  فقره پرونده قتل به سازش منجر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن اشاره به فلسفه تشکیل شوراهای حل اختلاف، اولویت اول در نهاد مذکور را زمینه سازی برای اصلاح ذات البین اعلام و از تلاش صادقانه همکاران در این شوراها قدردانی کرد.

انتهای پیام/511/.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو